Maalesef bu baksana hayat çok garip degilmi zaman vok hızlı kıymet yok hayat çok kısa 22 yaşındayım ve hayatı yariladik resmen
0
4 Yorumla
Soran
1 yıl
Bilmiyorum bana garip geliyor o kadar erkeğin birbiriyle kavga etmesi asması kesmesi ilişkilerden çıkan o kadar kavga insanların birbirini ezmesi kötülemesi şunlar için mi yani?
Konu benim amacim degil burada senin surekli farkli olabilirdi demen. Ee neymis farkli seyler ogrenmek istiyorum hem bana da birseyler katmis olursun belki
Bu bazilari için yeterli geliyor sıradan yaşamak ki günümüzde bu bile luks bir sey halinde sen fazlasımı olsun yani epey dolu dolu yasamak bunlar ile birlikte ya da bunlar dısında?
Ya ben evlenmeye ve çocuk yapmaya karşı değilim ama bunlar bir amaç değil araç olmalı insanlar zengin olup iyi bir kadını siqip hamile bırakmak için çalışmamalı, evlenmeli, çocuk yapmalı, ama sonra tamam bu kadar deyip bitmemeli, eşini almalı dünyayı gezmeli, farklılıklar öğrenmeli.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Maalesef bu baksana hayat çok garip degilmi zaman vok hızlı kıymet yok hayat çok kısa 22 yaşındayım ve hayatı yariladik resmen
Bilmiyorum bana garip geliyor o kadar erkeğin birbiriyle kavga etmesi asması kesmesi ilişkilerden çıkan o kadar kavga insanların birbirini ezmesi kötülemesi şunlar için mi yani?
İyi bir arabaya ve eve sahip olmak ve bir kadını *.
Siqebilmek
Ben anlam. veremiyorum. hayata
Baska ne olucakti ki? Aile kurmak gezmek para kazan harca hayatta kal cocuk buyut yaslan öl
Bunlar bana çok monoton geliyor, hayatın tek amacının bu olduğundan emin miyiz?
Önerin var mi daha farkli ne yapabiliriz mesela
Yani hayatındaki tek amacın iyi bir evde oturup iyi bir araba sürüp kocandan hamile kalmak mı? Bu mu yani, bu kadar mı? Bitiyor mu sonra
Konu benim amacim degil burada senin surekli farkli olabilirdi demen. Ee neymis farkli seyler ogrenmek istiyorum hem bana da birseyler katmis olursun belki
Evet her geçen gün daha da boş olduğunu fark ediyorum
90 yıl çok da hayatın amacı da bunlar olmamalı
Valla 90yıl boyunca bunun için yaşıyanlar bunları elde edemiyor zaten djjsaj
Yoo benim hayalim ye iç seks yap yat. Ama her gün farklı hatun olacak:)
Git evreni keşfet
Git üre
Dur üreme boş ver olan ülkeye oluyor bu sefer
Sana yapılacak ciddi bir şey söyledim ama şaka sandığın için üretmekten başka bir şey yapmayanlar grubunda olduğun ortaya çıktı
Üremekten *
Sen ne istiyorsun dunyayi turlamak mi
Hayır yani bu mu sadece iyi bir ev iyi bir araba ve bir kadını Siqerek hamile bırakmak. Bu mu yani?
Bu bazilari için yeterli geliyor sıradan yaşamak ki günümüzde bu bile luks bir sey halinde sen fazlasımı olsun yani epey dolu dolu yasamak bunlar ile birlikte ya da bunlar dısında?
Ya ben evlenmeye ve çocuk yapmaya karşı değilim ama bunlar bir amaç değil araç olmalı insanlar zengin olup iyi bir kadını siqip hamile bırakmak için çalışmamalı, evlenmeli, çocuk yapmalı, ama sonra tamam bu kadar deyip bitmemeli, eşini almalı dünyayı gezmeli, farklılıklar öğrenmeli.
Kendini ölene kadar geliştirmeli parasal olarak demiyorum
Anlıyorum iyiymiş zor ama neden olmasın yani nadiren de olsa başaranlar oluyor
E başka ne olacaaağdı
Boş beyinler için evet
Ben bunlar için çalışmıyorum
Hayatın bir anlamı var önemli olan onu bulmak
Hayatta insanların sahip olmak istediği şey sadece şu fotoğraf mı yani?
Çoğu insanın istekleri aynı erkekler karı kız ister kadınlar gösteriş para güç ister
Araçlar, amaç oldu. Ayaklar, baş.
Evi unuttun :)
Allah analı babalı büyütsün
Benim değil