
Yalnızlık güzel bir duygu mu yoksa sıkıcı mı?
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Yalnızlık güzel bir duygu mu yoksa sıkıcı mı?
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Asıl zor olan seni anlamayan kalabalığın içinde yalnız olmaktır etrafın insan doludur ama kendini yapa yalnız boşlukta hissedersin işte bu yalnızlık insana koyuyor bir müddet sonra
Yalnızlık bazen çok büyük ihtiyaç olabiliyor. İhtiyaçsa eğer güzel bir duygu. İhtiyaç değil ve zorunluluksa sıkıcı olur. Ve bunu hiç tercih etmiyorum. Tercih ettiğim şey kafa dinlemeli olan yalnızlık.
Cevap
4Cevap
Bazen güzel bir duygu olurken bazende can sıkıcı olabiliyor..
Ruh haline bağlı. İnsan bazen yalnızlığa ihtiyaç duyarken, bazen de yanında birisini isteyebilir. Yani bazen güzel, bazen sıkıcı...
Yalnız olmadıgım zamanların sonuçlarına bakınca yalnızlık mükemmel bir şey yaşasın yalnızlık ( bir iki dost dışında ) 😅
İ cant say only nice or bad but be honest very confortable
Bazen güzel bazen değil en zor gününde insan birini istiyor yanında
Yeri geldi zaman çok güzel bir duygu
Yanliz olsam cevaplardim
Yalnız kalınca cevapla
Bir yere kadar güzel bence..
Tercih edildiğinde yalnızlık güzeldir
Sıkılana kadar tatmak istiyorum
Bence sıkıcı..
sıkıyo bazen
mental düzelince çok çok iyi
eşi benzeri yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?