Sizce hedefe yönelmek için duyguları koreltmek gerekli mi? Hormon alarak duygulari azaltmak istedigim yonde yaşan olabilir miyim?

Kiza cok onem veriridim. Bir sey yasayamadim. Duygularımı koreltmek ve artık bir şey yaşamak istemiyorum. Özellikle yaşanan aşk ve benzeri dopamin ile ilişkili. Bunun için hormon alarak dürtü ve duyguları azaltmak isteğim var. Bir kaç hormon araştırdım. Ne düşünüyorsunuz?

Sizce hedefe yönelmek için duyguları koreltmek gerekli mi? Hormon alarak duygulari azaltmak istedigim yonde yaşan olabilir miyim?
Cevapla