
Keyifli vakitleerrr 🌺
Mutlu bayramlar 🙂
Sizde dozu asanlardan mısınız?

Keyifli vakitleerrr 🌺
Mutlu bayramlar 🙂
Sizde dozu asanlardan mısınız?
Düşündüklerimi ve hissettiklerimi hiç bir zaman saklamam sadece yerinde ve zamanında ortaya çıkartmaktan yanayım.
İçten ve saf olmaya çalışırım.
Gerisi gerçekten boş.
Ben öyle doz moz ayarıyla uğraşamam, ne hissediyorsam onu yaşarım..
Hiç bir zaman duygularımı sınırlamadim, bu kendime ihanettir. .. tarzım değil.. 😉
Hayır keşke ayarlayabilsem ben zarar görmezdim. Çok sevmem bazen zarar veriyor bana üzüldüğümle kalıyorum.
dozsuz benim duygularım sevince çok seven nefret ettiğinde ölümüne nefret eden bi bünyeye sahibim
Cevap
28Cevap
Evet duygularımı kontrol ediyorum. bu arada siz yokken site bir eksik geldi :D
Günaydın ☺️
Günaydın ☺️
Gençken ayarlayamıyordum doğru ama artık onu ayarlamayı da öğrendim.. Hayat insana herşeyi öğretiyor zamanla..
Yaşamımın her anı kontrolüm altındadır.
( Bayramını da kutluyorum.)
Keşke duygularıma hükmedebilsem jiç ayarı yok maalesef..
Bunun bir ayarı yok maalesef. Hayırlı bayramlar.
Maalesf ayarlayamiyorum ya çok severim insanları ya da hc sevmem
Ben ayarlarımda, bazıları ayarlamıyor sonunda hüsrana uğruyor.
Ayarlayabiyorum...
Bu kuralı sadece evlatlarima yapamıyorum 🤗
Duygularımın dozundan memnun biriyim. Dozuna göre alıyorum. 😃
Sevgimin dozunu ayarlayamam uzun zamandır sevinmedim heralde.
Evet ayarlayabiliyorum 😁
Tam dozunda yaşıyorum
Hayır ayarlayamıyorum
Bazı duygularım uçsuz, bucaksız..
Sevince dozunu kaçırın sevmek güzel abartın 🤗
Hayır bazı duygularda ayarlayamıyorum
hakimiz ya bu konulara
Duygularımın tozunu attırıyorum 😀
İlaç değil ki bu ayarlansın
hayır. ya duygusuzum ya da agresif ve fevri
Evet ben ayarlarım genelde
Bende de var o durum.
Doğal insanım ya içimden ne geliyorsa o
Dozumu bozmak kolay değildir.
Ayarlayabiliyorum
Dozunu ayarlamak sıkıcı oludu
Ayarliyamiyorum maalesef
Bazen kaçıyor
Ayarlarım
Pek değil
Ben de… 😎
Evet
Bazen hayir...
Eveeeeet
Evet.
Tabikiii
Ayarlayamıyorum
Ayarlaeız kanks
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?