Kişilik & Karakter Buradaki tipsiz ve gariban erkekler bile beni beğenmezken ben nasıl hayatımın aşkını bulacağım😥😥😥? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Yorumdakiler niye bu kadar kudurdu ya sanki bu sitedeki erkekler çok yakışıklı ve zenginmiş gibi yanlış bir şey demişim gibi😂😂 Buradaki tipsiz ve gariban erkekler bile beni beğenmezken ben nasıl hayatımın aşkını bulacağım😥😥😥? Cevapla Erkek Soruları Aşk Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. buradaki kişilere takma bence 0 0 Yorumla
whysosreious Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,4b cevap paylaştı. Shshsh aynaya bak once demekki cok tipsizsin 0 7 Yorumla Soran 1 yıl Sen kendine bak koca kafalı Yorumla Soran 1 yıl Kezban senin anandır Yorumla Soran 1 yıl Yalnız burada çirkin olan sensin 😅😅😅 Yorumla Soran 1 yıl Kendini Yakışıklı mı sanıyorsun gülme krizine girerim öyle bişey varsa🤣🤣🤣 Yorumla Soran 1 yıl Zekam 24 yaşında olup ergen gibi davranan birinden yüksek o kesin Yorumla whysosreious 1 yıl Ergen gibi mi davraniyomusum karsimdaki cocuk olunca maalesef oyle oluyo koç Yorumla Soran 1 yıl Tm heee sus Yorumla
Dominictoretto27 Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Aşk olsun ben tipsiz ve gariban mıyım 🤨 0 0 Yorumla
Semaptik Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 86% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 803 cevap paylaştı. Herkesin bir beğenicisi vardır. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl bulamayacaksın eziq😢 0 12 Yorumla RaudysBurak 1 yıl Bu çok acımasızca oldu wkdnwjdje Yorumla Soran 1 yıl Abla ezik sensin yaşlı değilim en azındamnn Yorumla Cevap sahibi 1 yıl @RaudysBurak tipsiz gariban diye aşağılarsa :p Yorumla Soran 1 yıl Gerçekler pick me teyzem Yorumla Cevap sahibi 1 yıl 23 yaşlı mı knk Yorumla RaudysBurak 1 yıl Bende 23 yaşındayım gayet gencim😅 Yorumla Soran 1 yıl Pick me sin ablacım kes Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Ufaklıklk ağlamaa koca arayışına devam et sen Yorumla RaudysBurak 1 yıl Hanımlar lütfen tartışmayın benim için skdjskdksjdj Yorumla Soran 1 yıl 2 sene sonra yaşlısınız ne genci😂😂 Yorumla RaudysBurak 1 yıl Ne yaşlısı mk hâlâ taş gibiyiz Yorumla Soran 1 yıl @RaudysBurak kandırın kendinizi by Yorumla
RaudysBurak Takip Et Xper 5 Yaş: 25 1 yıl Bu soruyu soran kişiyi gerçekten merak ettim 0 11 Yorumla SatanistBeyyy 1 yıl bu kodlar ner olum Yorumla RaudysBurak 1 yıl Hiç bilmiyorum her yorumda çıkıyor Yorumla SatanistBeyyy 1 yıl Sende mi çıkıyor Yorumla RaudysBurak 1 yıl Yazdıktan sonra otomatik yorumlarda görünüyor Yorumla ilk1nurrr 1 yıl Her yorumunda var kopyala yapıştır bu🤔 Yorumla RaudysBurak 1 yıl Hayır kopyala yapıştır yapmıyorum ama bug mu var anlamış değilim Yorumla ilk1nurrr 1 yıl Birinde de aynısı vardı Yorumla RaudysBurak 1 yıl Hm bilmiyorum ama düzelir inşallah yaaa Yorumla ilk1nurrr 1 yıl Ben de formülünü merak ediyordum😂😂 Yorumla ilk1nurrr 1 yıl Umarım düzelir Yorumla RaudysBurak 1 yıl Umarımmm Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
buradaki kişilere takma bence
Shshsh aynaya bak once demekki cok tipsizsin
Sen kendine bak koca kafalı
Kezban senin anandır
Yalnız burada çirkin olan sensin 😅😅😅
Kendini Yakışıklı mı sanıyorsun gülme krizine girerim öyle bişey varsa🤣🤣🤣
Zekam 24 yaşında olup ergen gibi davranan birinden yüksek o kesin
Ergen gibi mi davraniyomusum karsimdaki cocuk olunca maalesef oyle oluyo koç
Tm heee sus
nasıl yani bunuda nerden çıkardın
Saçmalama ya beğenilirsin
Nasıl ya ne alaka gariban?
Aşk olsun ben tipsiz ve gariban mıyım 🤨
Tipinde ne varmış
Herkesin bir beğenicisi vardır.
bulamayacaksın eziq😢
Bu çok acımasızca oldu wkdnwjdje
Abla ezik sensin yaşlı değilim en azındamnn
@RaudysBurak tipsiz gariban diye aşağılarsa :p
Gerçekler pick me teyzem
23 yaşlı mı knk
Bende 23 yaşındayım gayet gencim😅
Pick me sin ablacım kes
Ufaklıklk ağlamaa koca arayışına devam et sen
Hanımlar lütfen tartışmayın benim için skdjskdksjdj
2 sene sonra yaşlısınız ne genci😂😂
Ne yaşlısı mk hâlâ taş gibiyiz
@RaudysBurak kandırın kendinizi by
Bu soruyu soran kişiyi gerçekten merak ettim
bu kodlar ner olum
Hiç bilmiyorum her yorumda çıkıyor
Sende mi çıkıyor
Yazdıktan sonra otomatik yorumlarda görünüyor
Her yorumunda var kopyala yapıştır bu🤔
Hayır kopyala yapıştır yapmıyorum ama bug mu var anlamış değilim
Birinde de aynısı vardı
Hm bilmiyorum ama düzelir inşallah yaaa
Ben de formülünü merak ediyordum😂😂
Umarım düzelir
Umarımmm
Buldunnnnn bn varım