Neden sevilmiyorum, neden çevrem yok. İnsanların ilgisini çekmek için ne yapmalıyım 😔?

Merhabalar öncelikle yeni katıldım ve göründüğü gibi kıbrıslıyım. Öncelikle bu çevrenin olmaması ve arkadaşşızlık gerçekten beni üzüyor ve kendimi o an değersiz hissediyorum. Keşke benide anlayan, seven, ilgilenen birileri olsa diyorum. Yayın yapan insanları kıskanıyorum, hep onlar gibi olmak ve sevilmek istedim.. Tanınmak... ama nereden başlayacağımı bilemedim. Bu hesabı açmamın nedenide arkadaş kurabilmek için. Gerçekten bir sürü tavsiyelere ve desteklere ihtiyacım var belki o zaman kendimi değerli ve mutlu hissederim.. Çünkü moral ve destek mesajlarına özellikle arkadaşca yaklaşıma çok ihtiyacım var... Bu arada sıcak kanlı, iyimser, yardımsever bir kişiliğim var ve kavga küfürü asla sevmem. Sosyal hesabı açıyorum bomboş, ne düşünen, ne soran kimse yok sanki boşu boşuna kullanıyormuşum gibi geliyor, telefonu açasım bile yok çünkü soranım bile yok, boş boş sosyal hesaplara bakıyorum ve bu bana anlamsız ve değersiz geliyor. Mesela birileri hatrımı sorsa gerçekten o an mutlu olurum çünkü birilerinin değer verdiğini hissetmiş olurum ama öyle birileri yok, ve ben diğer insanların mutluluklarını ve özellikle hayatlarını dolu dolu yaşamalarını kıskanıyorum çünkü benim hayatım böyle değil işte.. Artık ne yapacağımı bilemedim... O kadar desteğe o kadar anlaşılmaya ihtiyacım var ki...

Neden sevilmiyorum, neden çevrem yok. İnsanların ilgisini çekmek için ne yapmalıyım 😔?
Cevapla