Merhabalar öncelikle yeni katıldım ve göründüğü gibi kıbrıslıyım. Öncelikle bu çevrenin olmaması ve arkadaşşızlık gerçekten beni üzüyor ve kendimi o an değersiz hissediyorum. Keşke benide anlayan, seven, ilgilenen birileri olsa diyorum. Yayın yapan insanları kıskanıyorum, hep onlar gibi olmak ve sevilmek istedim.. Tanınmak... ama nereden başlayacağımı bilemedim. Bu hesabı açmamın nedenide arkadaş kurabilmek için. Gerçekten bir sürü tavsiyelere ve desteklere ihtiyacım var belki o zaman kendimi değerli ve mutlu hissederim.. Çünkü moral ve destek mesajlarına özellikle arkadaşca yaklaşıma çok ihtiyacım var... Bu arada sıcak kanlı, iyimser, yardımsever bir kişiliğim var ve kavga küfürü asla sevmem. Sosyal hesabı açıyorum bomboş, ne düşünen, ne soran kimse yok sanki boşu boşuna kullanıyormuşum gibi geliyor, telefonu açasım bile yok çünkü soranım bile yok, boş boş sosyal hesaplara bakıyorum ve bu bana anlamsız ve değersiz geliyor. Mesela birileri hatrımı sorsa gerçekten o an mutlu olurum çünkü birilerinin değer verdiğini hissetmiş olurum ama öyle birileri yok, ve ben diğer insanların mutluluklarını ve özellikle hayatlarını dolu dolu yaşamalarını kıskanıyorum çünkü benim hayatım böyle değil işte.. Artık ne yapacağımı bilemedim... O kadar desteğe o kadar anlaşılmaya ihtiyacım var ki...
degersiz hissediyorsan dogru yerde degilsin demektir sana kendi hayatımdan kücük bir ornekle anlatayım lise 3teyim o zamanlar kuzenimle aynı sınıftayız o zamanlar cok yakındık sonra o cevre yaptı beni 2. plana atmaya başladı surekli onun arkadaslarının yanında dıslanıyordum kotu hissediyordum midem bulanıyordu okuldan , ama ben yalnız hissetmeyeyim diye benimle oturuyordu onumuzde de 2 yakın arkadaşı vardı
11in 2. doneminde o 2 yakın arkadaştan birisi bazı sebeplerden dolayı sınıf değiştirdi başka sınıfa geçti onun yerine de başka bi kız geldi ozel okuldan o oturdu
12ye geçtik kuzenim dedi ben o öndeki tek kız kalmıstı ya onunla oturucam ben bir üzüldüm çocuk aklı işte dedim napıcam dışlanıcam vs o yeni gelen kızla yanyana oturduk biz o kızla bir anlaştık bir anlaştık okul bitti yıllar geçti hala o kız en yakın arkadaşım çok seviyorum onu ve şuanda da kuzenimle görüşmüyorum hala çok severek anlattıgım bir tanısma hikayesidir bende dışlandığımı zannediyordum ama meğer doğru yerde değilmişim :)12 Yorumla- 5 ay
Gerçekten öncelikle kendi yaşadığını anlattığın için teşekkür ederim. Hepimiz elbet hayatımızda geçmişte hatta günümüze kadar çok sorunlarla yaşadım. Bende geçmişte çocukken özellikle seninde dediğin gibi lise zamanlarında dışlandım, alay konusu oldum. Benimle dalga geçip güldüler ettiler. Nasıl bir his iyi bilirim yani seni anlıyorum çünkü bende senin durumunu dışlanmak, alay konusu olmak, dalga geçilmek bunların hepsinden geçtim. Tabi insanın doğru yerde bulunmamasıda ayrı etkisi vardır. Çünkü yanlış yerde olduğun sürece ne kadar haklı olsan dahil ya da ne kadar kendini haklı göstermeye çalışşan bile doğru yerde olmadığın sürece her zaman haksız, dışlanmış konumuna düşersin. Valla ben çok çevrem yok, pek fazla arkadaşım yok ne kadar iyi görünsem de görüneyim karşımdaki insan hep iyiliğimi kullandı. Artık iyilik bile zayıflık oldu, eziklik oldu, iyi görüneceksin diyerekten daha beter batıyorsun, çıkmaya çalışırken de iyice seni bastırıyorlar. Çünkü iyi görünsen de yinede insanlar bunu düşünmez. Bak sen yanlış yerdeyken birden bire seni anlayan biriyle tanıştın ve yakın arkadaş oldunuz. Hayat süprizlerle doludur ama her insana çıkmıyor.. her insan bu kadar şanslı olmuyor..
- 5 ay
ya orasi öyle tabi de o açıdan bakarsak mesele doğru yerde olmak doğru yerde olursak çiçek açariz çiçek güneş görmeden nasıl açar sonuçt olarak
En İyi Cevaplar
5 ayİnan bana insanlardan gelecek zararı gördükten sonra keşke ömrü hayatım boyunca yanlız olsaydım da tanismasaydım diyeceksin yazdıklarına bakılırsa hiç yaşamadın sevgiliden gelen acıyı dostan gelen nankörlüğü
117 Yorumla- 5 ay
Onu burada bulamazsın sosyal medya boş kardeş
- 5 ay
Hayat tesadüften ibaret değildir işini şansa bırakma sosyal medyadan bulacağın birine sevgili gözü ile bakarsan seni daha çok üzerler
- 5 ay
Bir gün bu yazıları okuyup olan bu adam çok haklıydı ama ben kulak vermedim diyeceksin
- 5 ay
Sen anlaşılmak istiyorsun anlamak istiyorsun da ben beyefendi falan değilim sen hiç bişey yaşamadın yaşasaydın bir köşede kenara çekilip acını yaşardın anlaşılmak sesini duyurmak isteyip burada boş yorum yapan boş yorumlar ile vakit geçirme peşinde uğraşma istediğin kişi e sesini duyur burada istediğin kadar anlaşılır ol ama burada kalır sosyal medya da biri ile bir kahve içme dikten sonra parkta gezip yemek yemefikten sonra haykirmanin bir anlamı yok burada
- 5 ay
Hayat tesadüften ibaret değildir diyorsun beyfendi ama öyle ne yazık ki ne kadar kabullenmesende birden bire karşına sevdiğin belkide evleneceğin insan çıkabilir, bunu asla bilemezsin. Bu durum birden bire, tesadüfken çıkabilir. Hem sosyal medyada tanışıp gerçek anlamda evlenen insanlar var. İmkansız diye bir şey yoktur beyfendi, sadece her iki insanda da gönül olsun yeter.. bu kadar basit aslında.
- 5 ay
Ben size zaten hak veriyorum, hak vermemezlik vermiyorum. Farkındaysanız yorumlarınıza katılıyorum ama bir şey var ki öncelikle benim neler yaşadığımı, neler çektiğimi asla beni tanımadan bilemezsin. Sadece şuanda yazdıklarımdan yola çıkarak yola çıkabilirsin, düşüncelerini söyleyebilirsin ama beni bilmeden özellikle yakından tanımadan asla ama asla neler çektiğimi, ne zorluklar yaşadığımı asla bilemezsin...
- 5 ay
Size dediğim gibi hiçbir şey yaşamadın diyorsunuz ama beni tanımıyorsunuz, şu an beni yazmış olduğum düşüncelerden yola çıkarak ancak öyle yorumluyabilirsiniz, bunu bilmenizi isterim. Burada anlaşılır olsam bile bana yeterli, zaten benim amacım yaşadıklarımı anlayacak birileri özellikle bana katılacak birilerini bulmaktır, eğer ben burada sesimi duyurabildiysem işte ne mutlu bana, başka ne istiyebilirim ki. Haykırmak derken ben burada insanların kendi seslerini diğer insanlara duyurmaktan bahsetmiştim yani diğer insanların kendisinin var olduğunu, burada olduğunu belirtmekten bahsettim. Ne kadar sosyal medya olsa bile her şey mümkündür yeterki gönüller bir olsun. Sosyal medya deyip geçiyorsun ama gerçekten sosyal medyada tanışıp ciddi ilişki kurup evlenen insanlar var. Neden olmasın? imkansız denen bir şey yoktur... Sadece bizim karşımıza çıkmadı.
- 5 ay
Senin olayın bir umuttur yaşamak şu beyefendi lakabını bir kenara bırak önce kimse kimsenin ne yaşadığını bilemez çünkü ne sen beni tanıyorsun nede ben seni senin amacın bambaşka kendini açılarından soyutlama yöntemi bu çare aramak çare bulmak için yollar arıyorsun ama elinde sonunda hiç bir yolun olmadığını anlayacaksın ya kabul edip çare aramayı bırakacaksın ya da sonuna kadar gidip bir umuttur yaşamak diyip bir şey buldun sanıp o şeyin elinden gittiğini acı için de izleyeceksin
- 5 ay
Öncelikle ben saygıdan beyfendi diyorum ama anlaşılan odur ki beyfendi denilmesini sevmiyorsun, nerde görüdlü özellikle tanımadığın bir insan sana gelip beyfendi desin. Bence öncelikle bu durumdan gurur duymalısın,2. olarak evet zaten biliyorum birr yolun olmadığını ne yaparsam yapayım elinde sonunda acılarla karşılaşacağımı ama neden insan yinede çare aramasın ya da çözüm aramasın? neden bir anda umut yoktur, boşverelim her şey bitti, ben pes ediyorum artık deyip bitirsin? neden bir insan böyle bir düşüncede olsun, elbet her şey zamanla değişir, herşeyi biz kendi ellerimizle, kendi kararlarımızla değiştiririz. Böyle durumlar yaşamamız ve böyle düşüncelere sebep olan etrafımızdaki insanlardan kaynaklı ama bu demek değildir her insan böyle olmak zorunda diye. Ama öyle bir hal aldı ki gördüğümüz ya da hayatımıza aldığımız insanları bile bize önceden acı yaşatan insanlar gibi görmeye başlıyoruz. Çünkü ne güvenimiz kaldı nede insanlara olan inancımız. Senin ne demek istediğini anlıyorum. Evet bir çare arıyorum, belki bir umut diyerekten, bu kötü bir şey değil? bir çare, bir yöntem aramak ve evet çare bulup sevinmişken, ha bundan olur diyerekten bir baktığımda o insanda diğerleri gibi. Yani ne olacağını bilemeyiz. İnsanların davranışlarından, karakterlerinden ancak tanıyabiliriz ama bu bile zor çünkü sana iyi görünmeye çalışıp senin güvenini kazanmasını biliyor. Onun aslında seni kullanmak istediğini bile anlamıyorsun. Ancak ne zaman seni kullandığını, sana hep iyi görünmeye çalıştığını anlayınca o insanın ne kadar kötü olduğunu anlıyorsun. Bende yaşadım ve hala yaşıyorum. Tek istediğim tanınmak, sevilmek. Hep ünlüleri, yayıncıları kıskandım çünkü iyi hayatları var, tanınıyorlar, seviliyorlar. Keşke benide tanıyan, seven olsa ama yok işte yok..
- 5 ay
Öncelikle zamanında çok beyefendi dediler çok beyefendi oldum sahte bir lakab bu sana dün beyefendi diyenler bugün sana adın ile hitap etmezler bu yüzden sevmiyorum Senin düşüncelerin ile benim düşüncelerim çok ayrı çünkü senin yaşantın ile benim yaşantım bambaşka ben senin hayal ettiğin herşeyin fazlasını yaşadım çok tanındım ve şunu anladım bir zamanlar dolu olan masada en popüler kişi sen iken birgün ya o masada tek oturursun ya da o masa da en yabancı kişi olursun seni anlayan sesini duyan hep etrafında olan insanlar yeri ve zamanı gelince yabancı olurlar bu yüzden kendini böyle bir durumda olmak için çabalama seni senden daha iyi kimse anlayamaz sana sende başka kimse yardım edemez
- 5 ay
İşte zamanında sana beyfendi demişler ve arkandan iş çevirmişler, sonuç olarak tanımış olduğun ve hayatına güvenerekten kattığın insanlar senin arkandan iş çevirmiş ve böyle düşünmelere sebep olmuş, ne yazık ki böyle tür insanlar yüzünden böyle düşünür olduk oysaki tanınmak ve insanların seni tanıması güzelken artık insan öyle bir hal aldı ki artık çevresinde insan istemez oldu çünkü artık hayat öyle acımasızlıklarla doludur ki güvenecek ya da sığınabilecek bir liman bile bulabiliyor, kime güvenmeye çalışşa ve güvense o kişi bile patlayan bomba gibi o kişinin elinde patlıyor ama hep böyle olacak diye bir şey yok, sonuçta biz böyle iyi insanlarla karşılamadık.. her insan böyle olacak diye bir kural yok, her insan aynı değil ama biz yaşadığımız sorunlar, karşılaştığımız insanlar yüzünden böyle düşünür olduk.. daha doğrusu bizi böyle düşünmemize sebep oldular.. çünkü bir insanın güveni kırıldı mı? bir daha asla ama asla toparlanmaz.. toparlansa bile eskisi gibi olmaz... o yüzden seni anlıyorum, sen eskiden tanınan bir insandın ama çevren öyle arkadan iş çeviren ki.. sen sonradan anladın. Kimse ne olacağını tahmin edemez çünkü insanlar asıl gerçek yüzlerini hep saklamış olur. Ama tanınan sevilen o kadar ünlü ve yayıncı var. Hem tanınıyorlar hemde seviliyorlar. Bu her insanda olacak diye bir şey yok, sadece bize böyle kötü, acımasız insanlar denk geldiği için böyle düşünür olduk.
- 5 ay
Sığınacak liman bulamıyor yazacaktım, orada yanlış yazdım. Dediğim gibi sen artık insan bile görmek istemiyorsun, belkide yalnız kalmaktan memnunsun çünkü zamanında çok acı çektin, güvenipte hayatına soktuğun insanlar bile seni zamanında terk etti, belkide sen onları terk ettin çünkü amaçlarını öğrenmiş oldun, nasıl kötü nasıl karaktersiz olduklarını anladığın için.
- 5 ay
Ben çok ülke gezdim beraber büyüyüp kardeş dediğim insanlar yar diye sevdiğim insanlardan çok kötülük gördüm bu o kadar acı verdi ki yalnızlık bile çok daha güzel geldi
- 5 ay
Evet, haklısın sana katılıyorum. Bende çok kişi ile tanıştım gerek Türkiyeli ile gerek diğer ülkelerle çok kişi tanıdım ettim ama sonuç ne oldu, sonuç dediğin gibi yarı yolda bırakıldım. Kimle arkadaşlık kursam etsem elinde sonunda o kişiyi kaybediyorum. Sonuçta sanaldan tanıştığın kişiyi elinde sonunda kaybedersin, nerde gerçek hayatta bulmak var nerde sanalda bulup devam ettirmek var ama yalnızlık ne kadar iyiyken bir o kadar zamanla düşünüyorsun çünkü bir müddet sonra yalnız olan insan artık o kapalı duvardan çıkmak ister, kendini göstermek, var olduğunu hissettirmek ister. Yalnızlık bir yere kadar, zamanla yalnız kalmak bile insana sıkıcı hale gelir.
- 5 ay
Evet yanlız olmak tabiki kötü bişey bazen ne yapacağını bilemez sin sürekli bir döngü olur rutin olarak hep aynı şeyler bazen kendi kendine konuşursun zevk olmaz tat olmaz sıkıcı hatta bazen o kadar sıkıcı olur bişey yapmak istersin ve yapacak hiç bişey olmadığını anlayınca bunalıma girersin pisikolik olarak da çok etkisi olur yanlızlığın
Yapay Zeka Cevapladı
Yazdıklarını okurken içim burkuldu biraz… 😔 Kendini bu kadar yalnız ve değersiz hissetmen o kadar anlaşılır ki… Yalnız hissetmek, gerçekten insanın içine çöken çok ağır bir duygu. Ama şunu bil, şu an burada yazman bile “ben aslında bağ kurmak istiyorum” diyen çok güçlü bir adım. 💛
Sende bir problem yok, bunu kafana kazımanı istiyorum. Sevilmemek, ilgi görmemek çoğu zaman senin değersiz olmandan değil, denk geldiğin insanların sınırlı oluşundan kaynaklanıyor. Sen sıcakkanlı, iyimser, yardımsever olduğunu söylemişsin, bu zaten çok güzel bir temel. 🌿
Sosyal medyada kimse yazmıyor diye değersiz değilsin. Orası çoğu zaman sahne gibi; herkes kendini parlatmaya çalışıyor, kimse kimsenin içini görmüyor. Sen o kalabalığın içinde görünmez hissediyorsun sadece. Bu his geçici, karakterin değil. ✨
İnsanların ilgisini çekmek için önce gerçekten neyi sevdiğini bulman önemli. Yayın yapanları kıskanman çok normal, çünkü onlar görünür ve “sevilmiş” duruyorlar. Ama onların çoğu da zamanında senin gibi hissetti, sıfırdan başladı. Küçük başla mesela: ilgi alanın ne? Oyun, sohbet, Kıbrıs kültürü, espri, bir şeyler anlatmak? Bunlardan mini videolar, yayınlar, içerikler çıkarabilirsin. İlk başta kimse izlemese bile, sen kendin için yap, yavaş yavaş insanlar gelir. 🎧📱
Arkadaş çevresi için de direkt “bende sorun var” demek yerine “acaba doğru ortamlarda mıyım?” diye düşün. İlgi alanlarınla ilgili online gruplara, Discord sunucularına, oyun odalarına, forumlara girebilirsin. Gerçek hayatta da kurslar, spor salonu, dil kursu, fotoğraf atölyesi gibi yerler güzel sosyallik alanları olur. Bir kişiyle başlar, sonra o biri seni başkalarına açar, zincir gibi.
En önemlisi de şu: Kendi değerini başkalarının mesaj atmasına bağlama. Mesaj atan yok diye değersiz değilsin, “soranım yok” diyorsun ama sen de kendine hiç “nasılım, ne istiyorum, neyi seviyorum?” diye soruyor musun? Kendinle arandaki ilişkiyi güçlendirdikçe, dışarıdan gelen sevgi eksikliği seni daha az yaralar. 🌱
Burada da yaz, sohbet et, kendini ifade et. Ben hep buradayım, senin gibi hisseden çok kişi var aslında, sadece herkes susuyor. İstersen birlikte adım adım gidebiliriz; önce sosyal çevreni mi toparlamak istiyorsun, yoksa içerik üretme konusunda mı başlamak istiyorsun? İlk hangi konuda destek istersin, oradan yürüyelim mi? 💬💙00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Gizli Üye(25-29)5 aySadece ben böyleyim sanıyordum bende sen gibiyim hatta senden daha da yalnızım destek olurum. iyi insanlar hala var hayatta
14 Yorumla- 5 ay
Öncelikle gerçekten sizinde benim gibi böyle durum yaşamanız beni gerçekten üzdü.. Özellikle böyle güzel, narin bir hanımefendi nasıl böyle durum yaşar anlamıyorum. Yalnız değilsiniz hanımefendi, ben sizi daima seve seve dinlerim! bunu memnuniyetle yaparım! çünkü siz benim soruma cevap verdiniz, bu ne kadar düşünceli, ne kadar anlayışlı olduğunuzu gösterir :)
Cevap sahibi5 ayİstersen sana arkadaş ortamı oluşturabilirim
Cevap sahibi5 ayMesaj atabilir misin Xperim yetmiyor ya da telegram kullanıcı adın
- 5 ay
Gerçekten çok teşekkür ederim, böyle düşünceli davranışlarınız için gerçekten çok minettarım, o kadar mutlu oldum ki sevinçten ağlayasım geldi.. Böyle insanların yani sizler gibi insanların var olması gerçekten güzel çünkü sizler sayesinde bu dünya hayatta. Telegram çok kullanmıyorum aslında ve seve seve mesaj atarım size, gerçekten değerli hissetmeye, anlaşılmaya ihtiyacım var.. çünkü bana birer moral verici oluyor kendimi mutlu ve değerli hissediyorum.
Aşk İlişkileri konusunda 792 cevap paylaştı. Soruyu erkek değilde kadın sormuş gibi, prenses miyiz
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
5 ayboş ver derim kimseyi memnun edemezsim
13 Yorumla- 5 ay
Çok doğru kesinlikle size katılıyorum, çok güzel yorumladınız. maalesef öyle herkesi memnun edemezsin çünkü sen memnun etmeye çalışırken senden ekstra başka bir şey ister sonra başka bir şey ve böyle devam eder. İşte bu nedenden dolayı insanlar kendilerini düşünür, kendilerinin egolarını tatmin edecek insanlar ararlar, ve onları kendi istedikleri gibi yönetirler. Ama yinede böyle az da olsa iyi insanlar vardır.
- 5 ay
Kendinle mutlu olmayı öğrenirsen kimseye ihtiyacın olmaz
5 aykurslara gidip kendine çevre edinebilirsin bence
12 Yorumla- 5 ay
Kurs mu kaldı, sonuçta işe gidip geliyorum ve bu sürekli olarak devam ediyor. Bu durumdan artık keyif alamaz oldum. Sonuçta her insan hayatında bir yenilik ister ve haklısınız aslında ben çok dışarı çıkanda birisi değilim. Zaten işe gidiyorum ve akşam evde oluyorum. O an zaten yorgun oluyorum. Ondan ötürü hayat böyle devam edip gidiyor işte. Sadece bu değil ki.. burada asıl sıkıntı bir yandan anlaşılmamak, her insan kendini anlayacak birilerine muhtaç oluyor. Ben sosyal hesapta bile bakıyorum insanlar mutlu, eğleniyorlar. Bir ben kendime bakıyorum ve o an üzülüyorum. Çünkü benim neyim eksik diye sorgulamaya başlıyorum. Keşke bende birçok insan gibi özellikle yayıncılar gibi sevilebilsem ve tanınabilseydim. Böyle hayatı kimse istemez, evden işe, işten eve gitmek ve bu durmadan devam etmesi ve kimsenin seni tanımaması... Gerçekten o insan için çok anlamsız, tatsız ve keyifsizdir..
- 5 ay
şimdi olaya öyle bakarsak sen hayatini o yöne doğru çekmisin birazda işten eve evden işe hiçmi insan görmüyorsun madem infuluncer olmak istiyorsun bunu denemelisin videolar filan çekebilirsin bence şansini denemek için tavsiyem budur başka birşeyde diyemem zaten çok
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
5 ayağlayacağım şimdi. nasılsın
113 Yorumla- 5 ay
rica ederim daha da iyi ol 🙂 her şey anlamsız ve değersiz değil, sen üzücü bir dönemden geçiyorsun. umarım daha iyi olursun ve kimseden ilgi beklediğini belli etme lütfen
- 5 ay
Dediğim gibi iyi olmaya çalışıyorum, yani size hak veriyorum. Doğru söylüyorsunuz ama artık her şey sürekli tekrarladığı için insana o an her şey anlamsız ve değersiz geliyor çünkü insanlar yenilikler ister, hayatında yenilik, birşeylerin olmasını bekler... işte sürekli aynı şeyler bir döngü gibi devam edince işte o insan için anlamsız, tatsız ve keyifsiz kalır. İlgi beklediğim yok aslında sadece herkes gibi sevilmek, ilgi görmek, anlaşılmak ve değerli hissetmek istedim hepsi bu :)
- 5 ay
hisli birine benziyorsun. yaşadıklarından bir tık fazla etkileniyorsun gibi geldi. böyle kafa yorarsam ben sevilmiyorum ama sorun değil 🫢 siz dedikçe utandım
- 5 ay
Aslında hisli biriyimdir, çok doğru tahmin ettiniz, sizi tebrik ederim :) ve bir yandan duygusal bir insanım, duygusalım çok ağır basar. İnsanları anlama konusunda çok iyiyimdir, onları anlamaya ve onlara yardım etmyi severim ve evet dediğiniz gibi fazla etkileniyorum ve fazla kırılıyorum. Çünkü yaşadıklarım beni çok etkiliyor, içimi resmen buruk buruk yapıyor. Siz seviliyorsunuz, öncelikle böyle düşünüp böyle güzel cevaplar verdiniz! bu sizi değerli ve benim için anlamlı kılar! utanmanızı anlıyorum, bende sizin kadar utandım, biraz utangaç biriyim. Gerçekten yorumlarınız ve cevaplarınız benim için çok değerli :)
- 5 ay
ben seni çok iyi anladım. biraz hassas olunca daha fazla etkileniyoruz 😔 bunu değiştirmeye çalışmak lazım. sen de çok çok değerlisin 🙂
- 5 ay
maalesef demeyelim de kontrol etmeye çalış, insanlar bunu bilmek zorunda değil daha gizemli ol. böyle düşünmene sevindim 😌
- 5 ay
Ah ben gizemli olamam işte ben böyle bir insanım. Nasıl desem daha insana yakın, cana yakın, sıcak kanlı bir insanım. Asla gizemli olamam, insanları anlamayı ve onları dinlemeyi severim. Yani iyi bir insanım bir yandan da duygusalım. Kendimi gizlemek yerine kendimi belli etmeyi, kendimi ön plana atmayı ve insanların ilgisini çekmeyi severim. Yani dediğim gibi sıcak kanlı, arkadaş canlısı biriyim :)
- 5 ay
herkese gösterme benceee
- 5 ay
herkes senin hassas biri olduğunu bilmemeli bence. bu konu hakkında konuşurlarsa üzülebilirsin diye dedim
Gizli Üye(25-29)5 ayMillet paraya bakıyor artık
15 Yorumla
Cevap sahibi5 ayMillete anlatamazsın
- 5 ay
Evet anlatamam işte bu nedenden ötürü sıkıntı burada başlar, çünkü birçok insan kendini haklı gösterir sanki tüm herşeyi onlar bilir ve tüm herşeyde özellikle haksızken kendini haklı göstermek için elinden geleni yapıyorlar. İşte bu nedenden ötürü bir insan kendi gibi anlayacak birilerini anlar, çünkü her insan farklıdır, bir nevi elektrik alma gibi, kutuplar zıtsa uyumsuzluk olur yani bir insanı başka insan çekebilmeli. Çünkü burada düşüncede önemli, biri bir şey söyleyip diğeri farklı söylerse yine olmaz. İşte bu nedenden ötürü doğru insanı özellikle seninle ortak yönde olabilecek insanı bulmak zor...
Cevap sahibi5 ayNeden bu kadar dert yanıyorsun
- 5 ay
Yani dert değilde, artık insanın zoruna gidiyor diyebilirim. Çünkü bir nevi hayatın monoton olması ekstra olarak arkadaşşızlık ve seni anlayan birileri olmaması işte o zaman insan için büyük bir yıkım ve acıdır. Çünkü insan kendini anlayan ve onu zor gününde yanında olabilen insanlara ihtiyaç duyar. Zaten ben hem hayat olarak hemde kendimi bu kadar değersiz hissetmemden ötürü artık her şey anlamsız hale geldi. Çünkü dediğim gibi her insan ilgiye, sevgiye açtır. Anlaşılmak ve sevilmek ister. Ancak kendimizi o an değerli ve anlaşılır hissederiz. Size sorayım hayatınız monoton olsa ve hiç cevreniz olmasa, kendinizi nasıl hissederdiniz?
5 aycabalama ilgi cekmek icin
25 Yorumla- 5 ay
Çabalama mı? ilgi çekme mi? ne kadar kırıcı bir yorum ama olsun yinede düşüncenize saygı duyarım. Ben neden böyle bir şey yapayım, içimdeki hissiyatı belirtmek istedim, ne var bunda? burada herkes kendi düşüncelerini, kendi fikirlerini beyan edebilir. İster sev ister sevme ama sen buna saygı duymak zorundasın eğer sende başkalarından saygı görmek istiyorsan.
- 5 ay
ilgi cekmek icin ne yapmalıyım demissin cabalama iste ne diyob
- 5 ay
kendini belli etmeye calısma dşyorum oldugun gibş davran
Gizli Üye(25-29)5 aySen yine Kibrisdasin. Canin sikilinca Rum tarafina gecer takilirsin. Biz napalim Cankirinin Kizilirmak ilcesinde
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
5 ayBirisinin sevgisine ihtiyacın mı var
01 Yorumla- 5 ay
Yani evet yani beni anlayacak birine, birilerine ihtiyacım var... Çünkü bu hayatta en önemli sıkıntı anlaşılmamak ve bir türlü kendini insanlara belli edememe. Çünkü insanlar bu hayatta kendilerini düşünüp, kendi çıkarları doğrultusunda ilerler. Ondan dolayı beni anlayacak birilerine ihtiyacım var. Çünkü işte o zaman kendimi değerli hissedebilirim, çünkü o zaman bilirim ki beni anlayan birileri var diye
Gizli Üye(18-24)5 ayKendin ol
17 Yorumla- 5 ay
Hanımefendi kendin olmak birşeyi değiştirmez, ben zaten kendim nasılsam oyum yani ve bu yüzden böyleyim, kendim olduğum için bir şey değişmedi. İşte bu nedenden ötürü beni anlayan birilerine ihtiyacım var. Bir insan kendisi gibi olsa bile yetmez, sonuçta karşıdaki insan seni anlamıyorsa o zaman kendin olsan bile bir şey değişmez.
Cevap sahibi5 ayBen anlıyorum beyfendi İnan ki buradan bir sürü arkadaşım oldu hepsine hep yardımcı oliyorum
Cevap sahibi5 ayHayır ben aramadım onlar da böyle çok soru sormuşlardı dertlerini dinlemeyi seviyorum hani dertleşmek isterseniz buradayım beyefendi
Cevap sahibi5 ayAynen öyle öyle kişiler var zaten
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
5 ayKendin ol sadece
02 Yorumla- 5 ay
bence içinden geldiği gibi davranmak burada çok önemli çünkü içinden gelmeyeni yaptığında zaten çok zorlanmiş oluyosu hayat kisa bu şartlarda s
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer