
Uzun yıllar görmediğiniz insanlar, daha çok sima ya da isimleri ile mi aklınızda kalır?

Uzun yıllar görmediğiniz insanlar, daha çok sima ya da isimleri ile mi aklınızda kalır?
İkisinde de fena değilimdir.. Tabi yüzüne baktıysam eğer.. 😅 Bazen sorarlar şunu gördün mü diye oysa önümden geçmiş ama ben görmemişim.. Bakar kör derler ya işte ben öyle oluyorum bazen.. 😅 Hatırlamak istediğimi hatırlarım kısacası.. 😅
Aynen öyle.. 😅 Sadece sevdiklerimi radarıma alırım.. 😅 Onları kimse radarımdan çıkaramaz.. 😂 Özelikle de düğünde falan.. 🤣🤣
Gülme düğün tehlikeli ortam.. 🤣🤣
Başına gelirse bende sana gülerim.. 😂🤣
Tamam anlaştık.. 😂😂
Yüzünü daha çok hatırlarım
İsim olarak.
Yüz şekli olarak. Ama son zamanlarda iyice unutkanlık başladı. İlkokul arkadaşlarımı ad soyad hatırlarken yeni tanıştığım kişileri unutabiliyorum.
Cevap
23Cevap
Yüz ve fiziksel görünüm olarak daha iyi hatırlarım isimleri bazen unuttuğum ya da karıştırdıgim oluyor çünkü
Tip, fizik değişebilir ama isim ve soyisim değişmez.
Ben ikisi ile de hatırlarım
Yüz olarak daha çok isimleri unutuyorum hemen
Görsel hafızam daha iyi.
Hayatımda olmuşsa hatırlarım. Bir kere yolda karşılaşdık uniden olan erkek arkadaşım selam vermişdi , asker gidip geldikden sonra tanımamışdım. Merhaba nasılsın? dedi yaklaşıp bana , sen kimsin demişdim🤦🏻♀️😂😂😂
Geçen mağazada 2. ci sınıf arkadaşımı gördüm. Direkt ismi aklıma geldi sen şu musun dedim. Yüzüme baktı o da beni tanıdı ismimi söyledi. Öyle bi anı
Beraber salçalı ekmek yiyorduk reis
Benim vitamin depoları boş hele b 12 sıfır sıfır sıfır
Hiç hatırlamıyorum nerdeyse hemşo jdmdksmkd
Yüz olarak daha iyi hatırlarım. Sınavlara çalışırken de görsel hafızamdan faydalanırdım. Yazılar gözümün önüne tek tek gelirdi çünkü
Yüz şekli olarak aklımda kalır isim tutmuyorm genelde en son bir okuldan arkadaşımı bile zor hatırladım,😂
Bu aralar kimseyi hatırlayamam ne isim ne sima gb doldu sdghj
Kesinlikle beynim hasar aldı o zaman :(
Yo ciddiyim hasar aldı
Çok çeşitli kimini yüzünden, kimini gözünden, kimini sesinden, kimini yürüyüşünden tanırım.
Yaptıklarıyla hatırlarım Semiih 😂
İsimleri seneler geçse bile unutmam ama sabah gördüğüm yüzü de akşam hatırlamam 😄
Yüzlerini iyi hatırlıyorum çoğu insanın ismini unutuyorum ya da karıştırıyorum zaten :D
Görsel olarak daha akılda kalıcı oluyorlar genelde.
Bunlardan ziyade şğwjshw ben genelde yaptığı şeylerden hatırlıyorum
Önce sesini unuturum belirli bir zaman sonra yüzlerini.
Yüz sima olarak hatırlarım isim hafızam iyi değil özellikle de önemsemediğim biri ise
Görsel hafızam daha iyidir isim hatırlamam yüzlerinden tanırım
Sima da isim de aklımda kalır kolay kolay unutmam
Yeri geliyor yüz şekli yeri geliyor isim olarakda hatırlarım
Sima olarak ama bazen de ilk isimleri aklıma gelir
Yüz şekli. Görsel hafızam dana yüksek
Bir çok kişi var derin sohbet edip ismini bilmediğim 😄
Yüzünüde isminide unutmam hafızam bu konuda çok iyidir.
İsim hafızam berbat. Ama yüzler hep aklımın bir köşesinde kalır ve unutamam.
Sima olarak oklimda galir
Begenmedigim birini hatırlamam
Her ikisinde tanıyorum
İsim hafızam hiçyok.
Yüz şekli aklımda kalıyor
simalar genelde kalır aklımda
İkisi de. Hem görsel hem isim hafızam iyidir.
Sima olarak daha iyi hatırlıyorum.
Yüz olarak hatırlarım genelde çünkü isimler zamanla unutulabiliyor
Ben ikisini de iyi hatırlarım.. 😃😃
İsim hafızam yoktur 😇
Yüz olarak daha iyi tanıyorum
Her ikiside.
Yüz şeklinden isim hafızaya kalıcı kalmıyor
Yüz olarak
Sima olarak. İsimleri unutuyorum
Her ikisinden de hatırlarım
İsimleri pek hatırlamam, ama yüzleri unutmam.
isim hafızam o kadar da iyi değil
yüz hafızam hiç yok , isim hafızam kuvvetlidir
Yuz şekli
yüzünü unutmazsam ismini de unutmuyorum
Yüz olarak isimleri pek aklımda kalmaz
Bir kere gördüğüm yüzü ömür boyu unutmam..
Sima kalır isim unutulur
İsim hafızam kötü
İsim hafızam daha kuvvetlidir.
İsim hafızam iyidir
Yüz şekli olarak
İkisinide unutmam
Yüz olarak daha iyi
Yüz olarak çok daha rahat ve iyi hatırlarım
Yüz şekli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?