İnsanları yüz şekli olarak mı isim olarak mı daha iyi hatırlarsınız?

İnsanları yüz şekli olarak mı isim olarak mı daha iyi hatırlarsınız?

Uzun yıllar görmediğiniz insanlar, daha çok sima ya da isimleri ile mi aklınızda kalır?

İnsanları yüz şekli olarak mı isim olarak mı daha iyi hatırlarsınız?
Cevapla