Merhaba Genelde hem isim hem görsel hafızam çok iyidir diyebilirim. Ben yolda bir insan görsem ya da toplu taşıma vs herhangi bi yerde tekrar aynı kişiyle karşılaşınca 😳aaa şurda karşılaşmıştık diye hatırlarım. Benim kaderimden midir nedir genelde beni gören hatırlamaz😁😊(Tanıdğım insanlarda) Öyle olunca da insan tanıdığın insanlara karşı hep uyuz olurum😁. İsim karıştırsın ya da hatırlamasın. Ben abartmıyorum. Okuduğum okullardaki arkadaşlarımı simalarına kadar hala hatırlayıp, sayabilirim. Eminim ki çoğu beni unutmuşdur bile. Arkadaşlarımın ben yüzünü de görmeme ihtiyacım yoktur, tanımam için yürüyüş tarzından, saçından ve fiziki durumundanda çoğu zaman tanıyabilirim. Bu isteyerek yaptığım bi durum değil, yetenek olarak düşünüyorum.😊
Görsel hafızam çok iyidir, o ne kadar iyiyse isim hafızam da o kadar kötüdür. Çarşıda arkadaşlarımla tanıdık bir sima gelip selam verir halimi hatırımı ailemi falan herkesi sorar bende ismin neydi diye soramam tabi ayıp olmasın diye kardeşim diye hitap ederim. Adam yanımızdan gidince arkadaşlarım sorarlar kim bu diye bilmiyorum deyince sen manyakmisin tanımadığın adamla yarım saattir konuşuyorsun derler. 😂
Tam yerinde soru oldu.. Zira az önce aynı sorunu yaşadım. İsim hafızam sadece kişilerin isimlerine konu gelince oldukça zayıftır. Görsel hafızam da oldukça kuvvetlidir.
görsel hafızam ve işitsel hafızam çok kuvvetlidir. Gördüğümü ve duyduğumu unutmam. Anlatılanları unutmadan aylar sonra anlatabilirim ama nasıl oluyor bilmiyorum isim aklımda kalmıyor. 🙈
Yarı yarıya. Bazen ismini hatırladığım insanın simasını hatırlayamıyorum. Bazen de simasını hatırladığım insanın ismini hatırlamayamıyorum. Neye göre şekilleniyor bu bilmiyorum.
Eğer çok isim aklımda tutacaksam unuturum görsel hafızam da ne iyi nede kötü hatta biraz kötü denebilir sadece hatırlama konusunda biraz iyiyim araba alınca napicam bilmiyorum