Huysuz aksi ve nalet anlarımı kendimle yaşamaya bayılıyorum

Huysuz aksi ve nalet anlarımı kendimle yaşamaya bayılıyorum

En çok gece yarısı, şehrin gürültüsünün yerini sessizliğe bıraktığı anlarda kendimle kalmayı seviyorum. O anlar, düşüncelerimin berraklaştığı ve hayal gücümün özgürce dolaştığı zamanlar. Bir de yağmurun hafifçe camlara vurduğu akşamlarda… Dışarıda herkes koştururken, ben bir köşede oturup kendi iç dünyamda kayboluyorum. Ya da uzun yürüyüşlerde, müziğin ritmiyle adımlarım uyum sağladığında; işte o zaman kendi iç sesimi en net haliyle duyabiliyorum.
Hafta sonu plan dahili dışında hemen hemen her gün hep kalabalık bir ortam içinde olduğum için enerjim çok çabuk düşüyor.. Mesaimin bittiği her an aslında kaçmak istiyorum enerjimi dengeleyebilmek için..
Cevap
21Cevap
Başım ağrıdığı anlar çünkü çok huysuz olabiliyorum 😅😅
Keyfim ve moralim bozuksa o anlar da kendimle kalmayı seviyorum...
Üzgün ve sinirliyken kendimle kalmak istiyorum.
Her anlarda severim.
Gergin ve huzursuz olduğum zamanlarda kendimle baş başa kalmak isterim.
En sağlıklı olanı da bu gerçekten
Üzüntümü tek başıma yaşamayı seviyorum, çünkü öyle anlarda çok hassas ve kırılmaya meyilli oluyorum, bir bakıma kabuğuna çekilmek
Evet insan ne olursa olsun üzüntüsünü biriyle paylaştığı zaman kendiyle kalmak kadar iyi gelmiyor
Üzgün, düşünceli stresli mutlu olduğumda. Ben her anda kendimle kalmayi seviyorum ya huu🫠🫠
Gerçekten en güzel terapi ama burası da olacak şart 🤣
Yok direkt saygı duyuyorum polemik sevmiyorum😂
Aklımda bulunsun😂
Mantıklı. Sevgilim veya karım olsan o anlarını çekmek görmek istemezdim
Bana da mantıklı geliyor
Bunu duymak güzel. Teşekkürler
Canım sıkılınca, üzgün ve depresyon modundayken falan..
Çoğu zaman öyleyim insanları tanıdıkça yalnızlık iyi geliyor
Yorgunken.
Kimseyi çekesim gelmiyor. Yat, kafa dinle ve yemeğe gömül.
Her halde kendimle kalmayı seviyorum. Herhangi bir duygu içinde olmama gerek yok
Kafam Güzelken zar zor oluyo zaten çenesi dusuk bir canım bozmasindan nefret ediyorum
Sinirli ve üzgün iken
Hiç öyle briine benzemiyorsun halbuki
Nasıl birine benziyorum?
Sakin ılımlı çekici
Sakin biri değilim ve ılımlı da değilim diğeri de herkesin kendi görüşü
Evet anladım şu an
Mutsuzken kendimle baş başa kalmayı seviyorum.
Çoğunluk ta bunu demiş
Evet bendede böyle bu durum
Benim mutsuzken kimseyle konuşasım gelmiyo
Benim de mutsuzsam ancak kendime iyi geliyorum
Hayalperest anlarımda kendimle olmayı seviyorum.
Evet hayaller yalnız olunca güzel gerçekten
Olmasın aman 😂
Sakin kafa dinlemek istediğim bazi şeyler düşünmek istediğim zamanlarda
Erkeksi hallerden kaynakları ihtiyaç durumlarında...
Sevdiğim dizi varken kendimle kalmayı seviyorum.
Yalnız olduğum zamanlar da kalmayı seviyorumv
Her gün dans etmezsem olmaz desem 🙃😅
Her an herr
Canım sıkkın ken
Özlem hissediyorsam insan içine karışmıyorum.
hep kendimle olduğum için sorun yok
Hep kendimleyim zaten sürekli yalnız
Gerçekten üzgün olduğumda
Sinirli öfkeli moralim bozuk olduğunda
geceleri
Evet o sessizlik ve huzur
Uyurken..
Her an
Sınırlı anlarımda
Akşamları.
aglamak istedigimde
Her zaman
Mutsuzken
Ağlarken
Gergin ve mutsuzken
Çocukluk arkadaşım
Her an
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?