Kendimi sürekli bir şey yapmam gerekiyormuş gibi hissediyorum?

Selam, kendimi sürekli sanki bir şey yapmam gerekiyormuş, boş durmamam gerekiyormuş gibi hissediyorum. Tatil günlerimde bile oyun oynasam eğlensem filan kendimi suçlu hissediyorum. Size de oluyor mu? Yaşım 23 teşekkürler.

Kendimi sürekli bir şey yapmam gerekiyormuş gibi hissediyorum?
Cevapla