
Kadınların sigara içmesini doğru buluyor ve yakıştırıyor musunuz 🤔
Beni linçlemeyin lütfen hanımlar 😂

Kadınların sigara içmesini doğru buluyor ve yakıştırıyor musunuz 🤔
Beni linçlemeyin lütfen hanımlar 😂
Sigara içen kadın erkek farketmeksizin yakışmıyor.
Milletin içtiği sigaranın dumanı yer ağzımın içine giriyor ulan dışarda yürürken nefes alıp vermem zorlaşıyor. Söylemiyorum sayıp sövüyorum kim ne derse desin haklıyım :D
Bunun bir dogru veya yanlisi yok. Sigara her hangi bir cinsiyete ait degildir. Saglik icin ne kadar zararli olsa da kullanan cok insan var. Hic bir insana yakistirmam fakat buyuk bir bagimlilik.
Kadınlar diye belirtmek? Neyse.. Ben kimseye yakıştırmıyorum, tabiki karışmak kimsenin haddine değil bende senede 3-4 içiyorum. Dediğim gibi karışmak kimsenin haddine değil!

Genellikle yakıştırmam
Cevap
22Cevap
Ben içiyorum ve kime ne diyorum. Sadece adabıyla içilmesinden yanayım. Yani göze soka soka arsız arsız içilmesin yolun ortasında mesela.
Bence de ablam 😊👍
Sevmiyorum cinsiyetçi olmak istemem ama çok kötü kokuyorlar
Kendi hayatı. Kendi bileceği iş diyorum. Beni çok ilgilendirmez.
Asla..
Ben kimseye yakıştıramıyorum özellikle kadınlar kizlar çok kötü duruyor Allah muhafaza yani
Sigara içtiğim halde iğrenç bir şey olduğunu söyleyebilirim. İçmeyin, içirmeyin. Kimseye yakışmıyor.
Bilmiyorum ama ben kendime yakıştırmıyorum artı artık içemiyorum kalbim sıkışıyor o yüzden benim için doğru değil.
Hayır hiç yakıştırmıyorum gördüğümde iğreniyorum
Kırmızı bayrak benim için. İçen insanın kendine saygısı yok diye düşünürüm.
Sigaradan nefret ederim. Kim içerse içsin üzülüyorum onlara
Daha bugün konuştum bu konuyu sevmiyoruz sadece kokusu güzel geliyor 😂🌸😊
Sigara kimseye yakışmıyor 🙄 sigara içenin erkeği kadını mı olur saçmalamayın Allah aşkına.
Bunu da cinsiyete ayirmayin bee iki cinsiyetin de icmesini dogru bulmuyorum
Kadınların sigara içmesine karşı değilim ama içki içmesine karşıyım
Kadın ibaresi neden var?
kimsenin eline ağzına yakışmıyor. İğrenç
Kadınsı bir hareket olmadığını düşünmekle birlikte kendi tercihleri olduğunu söylerim
Hiiiiç doğru bulmuyorum tabi tercihleri beni ilgilendirmez ama hiiiç yakıştırmıyorum
Ben sevmiyorum sigara kokan kadını kendimde içmem
İnsanların kendi tercihi ve kendi sağlıklarını ne kadar önemsedikleriyle alâkalı bir şey bu. Beni ilgilendirmiyor.
Yok ya sanki kadınlara yakışmıyor kimse içmesin şu zıkkımı
Sigara içen kadın ve sakız çiğneyen erkek hep itici gelmiştir.
burada karizmatik görünmüş ama bence de cok hoş değil
insanın hakları başkasının özgürlüğünü etkilemediği sürece serbesttir , yani karışamam. Ama şahsen hemcinslerimin elinde sigara görünce pek yakıştıramıyorum
Yakışıp yakışmadığı bize kalsın
İnanılmaz eril geliyorlar, kızlar sigara içmesin.
Kimsenin sigara içmesi doğru değil
Kokuyor kimseye yakistiramiyorum
Bu zikkimi kimsede dogru bulmuyorum.
ne alaka niye sadece kadınlar
İçebilir belki derdi vardır
Bence daha güzel içiyorlar sşcöldşsl
Herkesin hayatı bu. Sigara cinsiyeti olmaz
Ben yakıştırıyorum neden içmesinlerki
Sevmiyorum bence yakışmıyor
Hayır itici görünüyorlar
Kimseye yakıştırmıyorum.
Tadi bok gibi ama yakisana yakisiyor
Kimseye yakıştıramıyorum
İçebilir kendi tercihi
Herkes kendi bilmesi lazım
Bulmuyorum ve iğrenç gözüküyor kim iöerse içsin
Bakımını yapıyorsa sorun yok
Evet kime ne cinsiyeti mi var sigara içmenin?
Evet doğru buluyorum
Bulmuyorum
kimse içmesin
Bu abla içebilir.
Yani bu abla tamam yakışır
yakışmıyor
kadınlar sigara olmuyor
Farketmez bana
Kadını erkeği mi var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?