bes on yuz bin milyon saat uyumak istedigimi hissediyorum ama asla uyuyamiyorum, askiim aglamak 😭


Merhaba,
Hiç öyle düşünmedim! 😅
Uyumak çok uyumak zarar ziyandır! 😅
Gün zaten çok kısa maksimum 8 saat! 😅
Ama mutlu olacağım güne kadar uyanmamayı isterdim! 😅
Cevap
19Cevap
Ya zamanında denedim ama yok bir şey değişmiyor.
hicbir sey yasamamissin gibi hissetmiyo musun 🙄
o zaman bi seye yaramazmis
Uyuyunca mental olarak arınma yaşıyor insan âdeta. Yenilenip şarj oluyor. Yeniden mücadele edebiliyor kaldığı yerden..
Rüyanda görecek kadar dertliysen, uyumakta fayda vermiyor
- Liseli ergen dünyanın kahrını çeken bir vatandaş 😂😂😂😂
sokrates
Sen nereden bilecen Sokratesi cahil 😂
lisede felsefe dersinde bi bahsetmislerdi abi, aklimda kalmis
Hafızan zayıf diye biliyordum
Evet sonra kafamı yastığa koyuyorum uyuyamıyorum işte.. 🥹
aa ben
Biz benziyoruz aşkım 🥲
evet kiiz 🥹
Ruh ikiziiiim🥹❤️
🫂🫂💗💗
😘😘❤️❤️
Depresyona girmeden son çıkış bu. Uyuma savaşcaz biraz 😇
uyuyamiyorum zaten aglicamm
Neden uyuyorsun
bilmiyoruum gozum kapansa da uyku gelmiyo
Evet uykuda huzur var
Aaaaa benim pp :d
cok tatli denk gelmiis ben de gorunce cok begenmistim 😄
Bende çok beğendim 🤌
🌺🌺
Gündüz ortalığı karıştırıp her şeye cevap veren susmak nedir bilmeyen ve sonunda gece böyle masumcuk olan şahıs 😂
tamamen moduma gore davraniyorum aslinda ama sen bilirsin
😊
Baş ağrısı ile uyanacağımı bildiğimden öyle düşünmüyorum ama halim de yok ağrısa da yatıyorum bu aralar
Uyumak bir süreliğine dertlerinden kaçmaktır anlatmsk istersrn derdini veya dertlerini dinleyebilirim
Saatlerce uyusam da hiçbir şeyin düzelmeyeceğini biliyorum..
Saatlerce uyuyunca hiçbir şey düzelmiyor nereden biliyorsun diye sormayın 🙄
Öğlen uykusundan uyanınca tüm dertlerim bitmiş gibi bir his geliyor ama onu da uyuyamıyorum işte
Aslında uyuyunca unutuyok ama hala devam ediyor endişeler ve kaygilar🥲
Her şey düzgün, aksine ben uyuduğumda zaman kaybetmiş gibi hissediyorum 😅
Tam tersi fazla uyursam bir şeylere geç kalacağım paniği yaşıyorum)
Uyurken güzel de uyanınca hepsi geri geliyor işte 🥺🥺
Bazen hissediyorum. Ama uyanınca kaldığı yerden devam edeceği düşüncesi ile uyuyamiyirum
Herkese bu aklı veriyorum huzursuz olduklarında 😂 iç sesimizi susturmak için tek çözüm uyumak 😂 ama gözümüze uyku girerse işte 🥴
genelde girmiyo
Öyle maalesef. Uyusak sabaha etkisi kalmayacak o kadar. Ama uyku girmiyor ki göze. İçimizden olayları yaşatıp yaşatıp duruyoruz 😂
aman ya unutuluyo hepsii
Zaman sonra evet. Ama ne kadar zaman işte 😮💨
Uyumayı çok severim. Her şey düzelmez bilirim uyuyunca geçmez ama genede kafa dinleniyor rahatlıyorsun
Tek uyuma sebebim rüyamda seni görmek yarenim seni gördüğümde her şey düzelecekmiş gibi olmuyor direk düzeliyor keşke hiç uyanmasam
Askim yatakta uzanırken kitap oku hop uyuyorsun🤣
kitaplar sarmiyo beni bebisim, onerecegin bi sey varsa bi tik dramatik onu okuyabilirim belki
mavi sacli kiz tam benlikmis ben ziril ziril olmadan uyumam genelde hemen onu alicam, tesekkur ederim 💗
gercek psikolojimi hic yansitmadigim icin tahmin etmiyosun tabi askim ahshaha
bi sey olmaaz merak etme, yeterince bozuk gibi zaten benimki
biliyorum baliim bi sey demedim kiz yanlis anlamadim, tesekkur ederiim 💗
oyle demen beni daha da meraklandiriyo bi tik mazosistim malsf 😭
anlatma hemenn alicam hemen, once bakayim online hali var miymis simdi okuyasim geldi
su kitap uygulamalarina bakayim sonra telegrama da bakarim ask
Ama düzelmiyor xjsksks
maalesef ask
Uyuyunca daha kötü oluyor sanki 😄
bence daha guzel sanki yillardir hicbir sey yasamamissin gibi 😄
uyku ilacimi atip uyumak icin macin bitmesini beklicem sadece, umarim kazaniriiiz
kazanamicaz gibi
evet ben de onu dusunuyorum ya bi de rafa kanatta sanki dimi tam anlamadim da, gedson mu 10 oynuyo boyle de olmuyo hic sut cekemedik 🤷🏻♀️
ay tam onu yazmaya geliyodum aglicam ya, cok kotu oldu tamamen ilk 11 ve dizilis yuzunden bence. niye boyle yapti ki hoca, hic beklemiyodum cidden
hep nazara geldik bak, ben yine de bize guveniyorum. duzelicez eminiim, cok daha iyi olucaz. bizim buyukluk saka degiiilll, olur boyle seyler 😌
orasi oyle de moral olsun diyee, bi de biz en kotu sezonumuzdan sonra simdi bi olumsuzluk yasayinca tedirgin oluyoruz falan ama ben gio'ya da guveniyorum. ders cikarir bence, hayirlisii 😊
uyuyunca geçmiyor çocuklar :)
gecsin lutfen ya
Her türlüü iyi geliyor
Hayır denedim de düzelmedi
psikolojim bozuk olduğunda, evet
Aynen öyle hissediyorum
Duzelmesede olur dinlenebilsem yeter valla
Uykuyu çok seviyorum misler gibi de uyurum
Saatlerce uyuyamıyorum pek ben...
Uyku iyi geliyor ya bana
onu görmek için uyuyorum
Hayır düşünmüyorum
Eskidendi o.
Bazen
Uyumak güzel
Şöyle 10gün uyusam evett düzelcek gibii
Srn olmayınca hiç bit şey düzelmez
daha kotu hissediyom
Düzelmiyor malesefki
Aslında yalan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?