
Sizi yeni tanıyan insanların bile, mutlaka sizde fark ettiği şeyler oldu mu?

Sizi yeni tanıyan insanların bile, mutlaka sizde fark ettiği şeyler oldu mu?
Fiziksel söylemek istemem. Sevmiyorum onunla ilgili kendimi anlatmayı.
Mizaç olarak olgun, konuşkan ve dinlendirici aynı zamanda eğlenceli olduğum en sık aldığım dönütler:)
Ne kadar güzel ☺️
Evet iyi gelmek mutlu ediyor insanlara☺️☺️
Kesinlikle 😄☺️
Evet, her insandan ortak olarak duyduğum birkaç şey var.
Samimi ama ağır bir tavrımın olduğunu
Merhametli olduğumu söylerler. Öyleyim de zaten. Ama bazen insanı bu ince çizgisinden çıkarıyorlar. Ne yapalım bizim de bir sabrımız var sonuçta.
Cevap
13Cevap
Karakterim var tabi ki de.
Çok pozitif görünüyorsun gadası derler
👍👍
Bu aralar yeni yeni insanlarla tanıştım çok fazla iş dolayısıyla.
Hepside girdiğim ortamın havasının değiştiğini, pozitif cıvıl cıvıl olduğumu söyledi.
Umarım erkek oldukları için söylememişlerdir.
Normalde sıkça duyduğum şeyler ama bu aralar erkeklere çok mağruz kaldım o yüzden bir düşündüm 😅
Bunu ilk tanıyan demez ama, zamanla tanıyan insanlar bende kibir olduğunu belirtiyor. Her insanda kibir var tabi de)
Merhaba,
Kişi geldiği gibi ağırlanır ve uğurlanır! 😅
Herkes bir şeyler söylüyor da ne kadar samimi!
Amenna her daim 😅
Merhamet ve gıcıklık olabilir, bazıları inatçı olduğumu da söyler de asla katılmıyorum buna :D
Genelde hep olgun bir insan havası aldıklarını söylüyorlar
Çok yardımsever ve İçtensin gibi şeyleri fark ederler
Hoşbuldum arkadaşım 😊
Şeytan tüyüm olduğunu söyleyen çok oldu ama o tüy değil kıl 😀
Değişiyor kişiye göre. Tanismaktan memnun olmadığım tavırlarında saygısızlık gördüğüm kişilere sert davranırım. Bu yüzden agresif derler. Ama genel olarak "değişiksin" derler
Evet sanırım dile getirmeye çekiniyor gibiler. Biraz garipsin derler, sanırım bende bir sorun var.😂
Yeni tanıştığım insanlar öyle der genelde zamanla koymazlar garipliğimle severler beni.🤪
Kopmazlar*
Evet iki kesime ayrılıyor bu, bir kesim çok sakin ve iyi der. Diğer kesimse çok inatçı ve dediğim dedik der.
Genelde hep olgun ve oturaklı bir insan havası aldıklarını söylüyorlar
Sesimin çok ince ve hoş olduğunu söylerler genelde.
Genelde sempatik ve olgun bir insan olduğumu söyler çoğu tanıştığım kişi
Sen çok iyisin
Çok komiksin
Çok enerjiksin
Genelde farklı bi bakış açısına sahip olduğumu söylüyorlar
Tek bir husus yoktur.
Dışardan çok soğuk nevale görünüyormuşum.
Benimle tanışan poşman oluyo
Hı hı 🥲😂
kafa bir insanmisim, iyi mi kötü mü bilmem
Güvenilirim oyle derler en cok.
Samimi, güvenilir bulurlar 💁♀️
Kibar biri olduğum :)
Sanki seni yıllardır tanıyorum
Kırmızı çizgileri olan iyi biri olduğumu söylerler
Evet beni tanıyan herkes hissediyor zaten sevgimi
Yani oluyor evet sıradan olması gereken şeyler
Çok güler yüzlü pozitif iyi biri derler
Tatlı ve içten diyen oluyor genelde..
Sıcak kanlısın derler genelde
Hayır normal bir insanım
Komiklik
😂😂
Manyaklık.
Estağfurullah, çılgınlık diyebiliriz öyle değil mi 😅
Evet..
Olgunluk olabilir.
Olgunluk
Evet oluyor.
evet var
çekiciyim : )
Yok. 💅
Seks appeal 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?