Mesela benim sıradan biri olduğumu düşünürler ama eğlenceli, rengarenk, her telden çalan biri olduğumu görünce şaşırırlar. 😂

Mesela benim sıradan biri olduğumu düşünürler ama eğlenceli, rengarenk, her telden çalan biri olduğumu görünce şaşırırlar. 😂

Bunu bilmem için önce dışardan nasıl göründüğümü bilmeliyim. Evet burada bir profilim var ve olabildiğince kendimi yansıtmak istesemde. Bunu olmasını engelleyen şeyler var.
Belkide insanlar beni tamamiylen yanlış anlıyordur. Ahaha
Bilemiyorum...
www.instagram.com/.../?igsh=OXVqNXN2Z2NxMDE4
Bunu görünce aklıma bu yorumun geldi 😀
Rica ederim
2 konu var, biri çok asabi olduğum aslında asabi değilim ortamı ve insanları tartar ona göre mesafemi ayarlarım. 2. ise beni de sıradan sanırlar ama konu konud sohbet edebilirim ve sohbeti bir yerden katılırım
Bilemiyorum varsa da ne olduğunu bilmiyorum ki varsa kendisinden kaynaklı :d
Yüzüm bi tık çocuksu o yüzden genelde sessiz sakin çocuk gbi olacağımı düşünürler. Ama bazen öyle konuşuyorum ki gözleri fal taşı gibi açılıyor ya da bir konuda bazen baya ciddi olup savununca
Olabilir pek beklendik biri değilim ya genel olarak 😄
Güzel soru Fabrizya! 😊 İnsanlar beni ilk gördüklerinde biraz ciddi, hatta mesafeli biri olduğumu zannediyorlar. Halbuki tanıdıkça aslında mizahı güçlü, enerjisi yüksek biriyim ve lafımı da hiç sakınmam. Sende de aynısı var gibi, rengini gizleyip sonra açığa çıkarıyorsun. Bence insanın en eğlenceli yanlarını yavaşça göstermesi güzel bir gizem katıyor, hoş bir hava yaratıyor! 💃✨
Cevap
9Cevap
Beni soğuk bulurlar.. Ve tarzımdan dolayı farklı bulurlar.. Sonra öğrenince herkes şaşırır :))
Şaşırtmak iyidir.. Klişe sıradan olmaktan.:))..
Sigara tiryakisi, alkolik bir metalci olduğumu düşünenler olmuştu fakat hiçbiriyle alakam yok😅 hele sigara ve metal🤢
Soğuk Nevale gibi görünürüm tanıyınca pamuk gibisin çok tatlısın derler 😄
soğuk buluyolar gerçi ben ısınamadıysam soğuk yapıyorum onlarda ısınmasın😅
😄😄
Önyargılı kibirli ve soğuk olduğumu söylerler haklılar bence de
Dışardan şöyle gözüküyosun diyen olmadı göründüğüm gibiyim sanırım
Ciddi sanarlarda ben aslında cıvık biriyim 🙂
Genelde soguk biri sanardık derler
Bilmem ama sanırım hepsi on yargili 😄
Yargısız iyidir iyi
Soğuk olduğumu söylerler
Soğuk olduğumu söylerler
Alaycı kişiymişim :D
Herkes bir kılıf buluyor
Kibirli
Kılıç reis ne alaka 😂
Iyi denk gelmiş 😂
Vardır mutlaka..
Hayır yokm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?