Hayatımda sevdiğim biri olduğunda onun yanında en doğal halim ile kalıyorum. Bunun dışında ailem ve arkadaşlarımın yanında tabi ki filtresiz kalıyorum. O zaman nasıl filtreli olucaz ki 😀 yanlarında telefonu yüzüme tutup öyle yüz yüze mi bakıcaz. Bir an öyle hayal ettim.
Evet var. Doğallıktan yanayım her zaman. Beni seven insan yataktan kalktığım halimle de sevsin. Gözlerimin şiş olduğu zamanda sevsin isterim. Güzel ve şık görünmek için elimden geleni yaparım. Fakat beni olduğum kabul bana göre çok büyük bir nimet.
Aile içinde ve yakınımda olan böyle birisi söz konusu değil çünkü aile içinde özellikle anne baba ile Çok da fazla filtresiz olamıyorsunuz özellikle babanın yanında