Yanlış olduğunu düşündüğüm şeylerin aslında doğru olması gerçek mi, illuzyon mu?

Hayatta neden olmadı keşke olsaydı gibi ısrar ettiğim ve sonunda olmadığını gördüğüm şeylerin hep "iyi ki olmamış" dedirtmesi, allahın hayırlısını nasip etmek için geciktirmesi mi? Yoksa beynin erişemediği şeylerin acısını azaltmak için oynadığı bir illuzyon mu? Hangisi sizce arkadaşlar?

Yanlış olduğunu düşündüğüm şeylerin aslında doğru olması gerçek mi, illuzyon mu?
Cevapla