Geleceği Allah'tan başka kimse bilemez bundan hemfikiriz. Ama çok nadiren bazı büyücü tarzında kişilerin geleceği yüzde yüz tutturduğuna şahit oldum. Sizin başınızdan böyle şeyler geçti mi, inanıyor musunuz?
Fal, duru görü, tarot gibi şeyler doğru olabilir mi?
Ben şahsen inanmıyorum dedem de bu işlerle uğraşıyordu türkiyede gerçekten en iyi sayılırdı büyü olsun bilmem ne ama ben hiç inanmazdım çocukken benim yanımda cinlerle falan konuşuyordu yalnız kaldığında da aynı hatta bazen uzun yolda araba sürerken direksiyonu bırakıyordu korkuyorduk tabii dedeme soruyorduk işte nasıl gidiyor falan diye o da onun süreni var siz korkmayın diyordu herkes çok memnun kendisinden ama ben dediğim gibi inanmıyorum kendisi şu anda alzehimer hastası durumu kötü altına yapıyor kurtarabilse kendini kurtarırdı inanmayın böyle şeylere
Tarot Anlık enerji ve yakın zamana cevap verir, ama soruyu doğru sormak gerekir. Tarot fal değil bilinçaltı okumadır, bunun içinde eğitimini almış, olmak lazım, ayrıca, herkese baktirilmaz enerji önemli negatif biri bakar sa olumlu olumsuz olur, birde sık baktırmak iyi değil evren blokaj koyar. Kahve falı tehlikelidir bazıları varlıklar la bakar Buda yalan dır. Musallat olma riski var, katina ise daha uzun vadede tahmini cevap verir, tarot en fazla 6 ay i içine alırken katına 1 seneyi içine alır.
Evet ama ben öyle ticaret odaklı bakmıyorum çok nadir bir kaç arkadaşa çok zor çıkmaz da olan olursa, ama eğitimini aldim 5 yıldır tecrübem var. Çok zamanım olmuyor benim açıkçası
geçmişi bilirler anca. cinler yalan konuşan dalga geçen şeytan oldukları için geçmişi bile islerine geldiği gibi derler. musluman cinler bu pis işlere karismazlar. dolayısıyla seyran cinlerle işbirliği oluyor seyrandanda hayir gelmez
Ben bunların tamamen bir araç olduğunu düşünüyorum iş kişide bitiyor. Eğer ki cinlerden destek alıyorsa yüzüne baksa da her şeyi anlatır kahve tarot falan hep bahane
Baktırmıyorum inanmıyorum, kişinin hayatını sadece kendisi , yaydığı enerji yürütüyor. Falda çıkana zihnin şüuraltı inanmaya başladığında zaten hayatında gerçekleşiyor. Bu dilde inanmıyorum boş işler vs demekle değil. İnancın kökden değişmeli.
Ben Inanmıyorum hiç kimsenin de inanmasın. aksi helde şu an gördüğümüz gibi binlerce istismarcı ortaya çıkar. Kendine faydası olmayan insanlardan medet ummak. kimse kusura bakmasın cehalletir
Bazıları gerçekten doğru biliyor. Ben Kıbrıstayken tarot bakan biriyle tanışmıştım. İstanbul'da da çok ünlü kişilere tarot bakan biriydi. Benimle ilgili çoğu şeyi gerçekten bilmişti.