Kadınlara karşı fazla ilgi duymamak ya da aşık olamamak, sizce ruhsal bir sağlık sorunu mu?

Yakın çevrem, sürekli olarak hayatıma bir kadın almam gerektiğini söylüyor. Ama ben kimseyi hayatıma almak istemiyorum. Çünkü kadınları sıkıcı buluyorum. Bir kadınla sevgili olup ya da evlenip sürekli olarak her konuda o kadını memnun etme çabası içerisine girmek istemiyorum.
Ben bu şekilde cevap verince erkekliğime kadar laf ediyorlar. Halbuki her ay 3 kez düzenli olarak esc*rta giden biriyim.
Ama ne yaparsam yapayım, bir kadına bir türlü aşık olamıyorum.
Sizce; bir kadına aşık olamamak ya da ilgi duymamak, ruhsal bir sağlık sorunu mu?
Güncellemeler
1 yıl
Elbette mutluyum fakat işi bel altına vurmaları hiç hoşuma gitmiyor.
Kadınlara karşı fazla ilgi duymamak ya da aşık olamamak, sizce ruhsal bir sağlık sorunu mu?
Cevapla