Güncellemeler
1 yıl
Elbette mutluyum fakat işi bel altına vurmaları hiç hoşuma gitmiyor.
Kanka bende öyleyim yani kadınların bizim hayatımıza öyle pek bi katkıları yok geneli herşeyi erkekten bekleyen erkeği maddi manevi sömürmek isteyen tipler aşka felan hiç inanmıyorum
Ya ben bu durumu yıllardır yaşıyorum. Benim de Aşka inandığım falan yok ama gel de anlat bizim sığırlara
sorun değildir
Ben de ruhsal bir sağlık sorunu olduğunu düşünmüyorum ama işi bel altına vurmaları çok kötü bir şey.
Cevap
0Cevap
Değill böyle mutluysan kimse karışamazz
Elbette mutluyum fakat işi bel altına vurmaları hiç hoşuma gitmiyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar