Olacaklarını kalbinden gönlünü mü inanırsın yoksa başkaların söylediklerini mi inanırsın?


Gördüklerimin yarısına duyduğum hiçbirşeye inanmam herzaman bir hata payı bırakırım.
Teşekkür ederim ✨
Rica ederim:)💫
Önce kendime inanırım sonra da sevdiğim ve güvendiğim insanlara tabi ki de ☺️☺️
Süper ✌🏻💫
Rica ederim ☺💫
Cevap
18Cevap
kendime inanırım tabi ki de
Kendi kalbimin dediğine inanırım gadası
Kendi gördüğüme, bildiğime inanırım. Başkaları beni etkilemez pek.
Karşımda ki kişlere inanmayacaksam iletişim halinde olmamın ne anlamı var, o zaman sahte ve huzursuz bşr sohbet ve konuşma olacaktır
kendimden şüphe edersem, başkalarının ne söylediği umurumda olmaz. inanacağım şey, kendi içgüdülerim
Vicdan ve mantığın temsilcisi biri olduğum için kendi dediklerim varken başkasının ne dediği önemsiz kalıyor
Bi kendime bide Allaha inanıyorum onun dışında kimseye inanmıyorum.
Başkalarından ne zaman hayır gördük ki. Kendime inanırım tabii ki
En büyük referans kendimim
Her zaman herşeye rağmen sadece kendime inanırım.
Başkalarının söylediklerine ben onlardan daha şarlatanım
Kendim gözümle görüp , kulagimla duymaliyim.
İnsanların sözleri beni çok etkiliyor
Her zaman kendime inanırım
Kendime inandığım müddetçe yıkılmam.
o nasıl soru tabi kendime
Kendime her daim başkasının ağzına bakmam.
Kendime tabi ki.
Kendime inanırım
Kendime
Kendime inanırım
Kendime inanırım.
Kendime inanırım
Kendime 😽
Kendime inanırım..
kendime inanırım
Kendime tabiki
Tabi ki kendime
Kendımeee baskası tınlamaz ben
Kendime Hep
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar