Çocukken inanmışım..13 yaşından sonra bıraktım inanmayı. Herkes ama herkes -neredeyse - troll, fake, spam.. Sorgulamadan kimseye güvenmiyorum ve inanmıyorum..
Aslinda cok sorgulayan biriydim ama bunu kontrol altinda tutmayi ogrendim. Psikologa gidiyorum isin icinden cikamadigim donemlerde ve overthinker biri oldugum icin uygulamam icin bazi yontemler anlatti psikologum. Sorgulamak bazi durumlarda insani yipratan birsey oldugu icin ruhsagligimiz icin sorgulamamak en mantiklisiymis. Soyleneni oldugu gibi kabul edip konuyu kapatmamiz lazimmis. Bende oyle yapiyorum bir suredir.