Savaşsız bir dünyada mı yoksa hastalıksız bir dünyada mı yaşamayı tercih edersiniz?

Hem psikolojik, hem fiziksel anlamda yıkıcılığı daha fazla olduğu için savaş tabiki. Savaşın sadece insanlara verdiği zararla kalmayıp, hayvanların yaşam alanlarının , ekolojinin kültürün.. ve daha bir çok şeyin yok edilmesine sebep olduğu için savaşsız bir dünyada yaşamayı daha çok isterdim...
Savaşsız bir dünyada mı yoksa hastalıksız bir dünyada mı yaşamayı tercih edersiniz?
Cevapla