Arkadaşlar bazı insanlar birşeyleri hak ettiğine inanmadıklarında o şeyi kaybetmek için ellerinden geleni yaparlar. Mesela sevilmediğine inanan bir insan onu seven insanları suçlar, ve kendinden uzaklaştırır ya bunun gibi. Neden bazı insanlar kendilerini ön plana çıkarıp zorluklara göğüs germiş, savaşlar vermiş, yalnız bırakılmış ve hep bunu hak ediyormuş gibi davranır? Ve çevresindeki insanları kendisinden uzaklaştırır? Bunun altındaki sebep sizce ne olabilir?
Bir insan neden zorluklara göğüs germiş yalnız ve farklı olduğunu göstermeye çalışır?
Kişilik & Karakter konusunda 19,5b cevap paylaştı.
Bu farkedilme isteğidir. Ve ne kadar fark ettiğimizi göstermeye çalışırsak o kadar bu kişilerin egoları şişer. Bu tiplere yapılacak en güzel tedavi onları hesaba almamaktır. Kendileri bir süre sonra peşimizden gelmeye başlarlar.
1
4 Yorumla
Soran
1 yıl
Yani bağımlı mı davranırlar? Önce göstermeye çalışıp sonra da peşinden mı koşarlar?
En İyi Cevaplar