Numaranıza izinsiz yazılmasına tepkiniz ne olur?

Fırmadan beyaz eşya aldık dün, satış temsilcisi çok ilgilendi direkt sorular falan soruyordu, en son işte ben eve geldikten sonra arıycaktım onlarda getireceklerdi, geldi bitti neyse dün geceden beri adam sürükli bir bahaneyle yazıyor wpta. Hani kötü bir şey de diyemiyorum sürekli alışveriş yaptığımız yer, en son bi kahve içelim mi diye teklif etdi djsks engellesem mii 👉🏻👈🏻
Güncellemeler
1 yıl
İşlemi yaparken kimliğime bakarak şey diyor bide, düz saç daha çok yakışıyor kimlikte daha güzelsiniz dksmkssk (mağazada kıvırcıktım😂)
Numaranıza izinsiz yazılmasına tepkiniz ne olur?
Cevapla