Pijama giymezsem yatağım kirlenmiş gibi hissederim xnnxjx

Pijama giymezsem yatağım kirlenmiş gibi hissederim xnnxjx

Bir teoriye göre gün içinde yaşadığın stresin, yorgunluğun enerjisi kıyafetlere bile sinermiş. Onlarla uyursan da yeterli dinlenme sağlanamazmış. Bana mantıklı geldi açıkçası. Başak burcu değilim ama hijyen açısından da iyi değil zaten. O pijamalar giyilecek✨😄
Cevap
24Cevap
Ben üstümde ne varsa öyle yatarım. hiç uğraşamam ayrı kıyafetlerle
Giyerim ya üzerimde ne varsa yatmam rahat edemem hiç
Aynen ya
Sende mi öyle bak ne güzel işte
Pijamasız yatağa yatamam rshat olamam hazırlıklı olup öyle yatmam lazım önemli şeyler bınlar
Başak mı
O da zor
pijama kültürüm yoktur, hem üzerimdeki ev kıyafetim kirli değilse neden onlarla yatmaktan rahatsız olayım ki?
Üstümde ne varsa yatarım pijama diye şartlandırmam kendimş
Genelde pijama giyerim mutlaka. En rahat şekilde yatarım
Pijama giymeye başlamadım bazen boxerla uyuyom bazen şort giyerim
Yaz kış boxer ile uyuyorum ben. Bazen t-Shirt ilave olabilir
Yatak kıyafetim (gecelik, pijama vs) olmadan yatağa girmem.
Direkt üstümdeyi şort tişört ile yatacağım 😂😂
Pijama giyinirim mutlaka. Bende senin gibi yatağım kirlenir diye düşünüyorum 😄
Kış günü giyerim yazın giymem kilot yeterli olur
Pijama hassas noktam pijamasız yataga yatmam temiz temiz oh
Ooohhh miss
Üstümde ne varsa atarım
Hayır üstümde yemek kırıntısı kalmış olabilir üstüm kirli olabilir yatağa öyle girmem
Uyurken genelde üstümde bir şey olmaz 😂
Ya deprem olsa
Sonunu düşünen kahraman olamaz
Şort tişört yatarım
Olmaz öyle. Gün içinde yaşadığın stres kiyafetlerine siner.
Gün içinde şortla dolaşmıyorum zaten. Çalışıyorum 😂😂
Evde yaşadıkların da siner 😂
Hava durumuna bağlı olarak her zaman pijama olmasa da yatağa girerken genelde başka kıyafetler giyerim. Çünkü ben de yatağım kirlenmiş gibi hissediyorum :)
Giyinirim mutlaka..
Afferin
Üstümü çıkarır yatarım
Vallaha üstümde ne varsa öyle uyuyorum 😅
Uyku için pijamam ayridir
Üst değişmeye üşenir insan yatarım ben
sadece boxer olacak yaz kış
Ben don tişört yatıyorum genelde
Pijama eşofman vs giymeden uyuyorum
Takım elbise giyerim uyurken biraz sorunluyumda
Pijama candır. Onsuz olmaz :D
Pijamasiz asla durmam kapidam girer girmez pijamam
Erkek adam sadece askerde pijamayla uyur
Piajama olmazsa olmaz
Mutlaka pijama falan giyerim
Giyerim
💙💛💙💛💙💜💜
Günlük ruh halime göre değişiyor.
Çıplak yatarım
Niye
Ya dtüne böcek kaçsa
Pijama giyerim
keyfime göre genelde
pijama giyeruuuun
Gocukla uyuyorum 😂
pijama giyeriim
Rahat olmalıyım
Pijama ne ya çok daraltıcı giyilmez
pijama giyerım
pijamasız olmaz
Giyerim
Dışarda üst giymediğim sürece yatarım sorun yok
Pijama giyerim
Pijama giyerim
💛💙💜💙
Pijamamı giyerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?