Kadından uzaklaşmak için kendi kararın ile hormon kullanmak mantıklı mı? Duygusal olarak hissiz olmak istiyorum?

Kadından uzaklaşmak ve kendi kabuğumda yaşamak isteyen biriyim. Evlilik kadin çocuk... vb. umudum da kalmadı istemiyorum da. İki yıl gibi kullandım. Şimdi devam etmek istiyorum. Kadına saygı duyuyorum ama hiç vır şey hissetmeden yanımda geçen bir nesne gibi davranmak ve duygusuz bir şekilde yaşamak istiyorum. Bunu da hormonal olarak depo provera kullanirsam düşürürüm daha da iyi aksiyonlar sağlarım diyorum? Fikriniz nedir?

Kadından uzaklaşmak için kendi kararın ile hormon kullanmak mantıklı mı? Duygusal olarak hissiz olmak istiyorum?
Cevapla