Kulağımda telefon, telefonla konuşurken telefon aramışlığım var 😂


Benim için cehenneme bile gelecek kadınlar tanıdım ama..
Ama işte yanlış seçimlerim...
Evet ben bir mal'ım diyorum bazen 😥
Çoğunlukla
Aslında hep beraber beyinsizler kulübü kursak iyi olur. Ben başkan ola bilirim
Elimde telefonla evde telefon aramalar arabanın anahtarını elimde tutarak tekrar eve çıkıp evde anahtar aramalar ohooo benden as başkan olmayacakda kimden olacak😁
Cevap
10Cevap
Hayır olmuyor.. hatta bu sitede kendimi zeki bile sanıyorum.
(Ben de 🤣)
sdfsd 😂
Beyinsiz olduğunu düşündüğüm insanlar oluyor daha çok.
evet birine bir şeyler hissetmeye başlayınca genel olarak mallaşıyorum
en sevmediğim duygu öğk
Musteri orkide var mi diye sordu. Orkode aycicek yagi verdim. Megerse cicek istiyormuş 😁
Sınavdayken böyle düşünüyorum 😄
Sınav modu 🫠
Sürekli bunu düşünüyorum🫠
Sorunu cevaplarken hissettim
65 gram
Yulaf hazırlıyordum da unutmayayım diye gramajını yazdım
Mucuk
Kendime yaptığım şarkılarda belirtiyorum bunu.
Yooo, genelde öyle olur ama söz ettiğim şarkıda yoktu bildiğim kadarıyla 😅
m.youtube.com/watch?v=1UsDt-YNb6I&feature=youtu.be
Sanırım yok ya.
Hayır olmuyor
olmaz mi ya
Oluyor bazen bocaliyorum ben de
Ahahahaaaa
Evet bazen 🥲
flaşla evde telefonu ararken mi, evet...
Evet gerçekten basen beyinsizim gbi hissediyorum
Asla katiyen
Ay çok oluyor😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar