
Sigara kül tabağında kaç kere unutulur ki 😒 onu aldattığımı düşünecek ya 🥺 gün arası uyuyakalmanın verdiği dalgınlıklar🙄

Sigara kül tabağında kaç kere unutulur ki 😒 onu aldattığımı düşünecek ya 🥺 gün arası uyuyakalmanın verdiği dalgınlıklar🙄
Çok olur bende bu. Aklıma bişey geşir. Yapmak için harekete geçerim. Lan ben ne yapacaktım der kalırım, oturup, düşünürüm. Filmi başa sararım o arada tekrar aklıma gelir.
Reset atıyorum bildiğin😄
Resetlenmek iyidir 😄
Kafama bir şey takıldıysa unutkan oluyorum..
Küllükte sigaram yanıyorken yenisini yaktığım çok olmuştur..
Sigaraya mı insana mı yazık oluyor bilemiyorum
Çakmağımın benzinine.. 😄
Oo derine inersen çakmak taşsız benzini tutuşturamaz
Ya verilen onca emek, harcanan zaman, çekilen zahmet..
Onlar kâr. Tecrübe sayılıyor
Teşekkür ederim.. 👍
Rica ederim.
Cevap
11Cevap
Evet bazen oluyor
En kısa cevabın bu olsa gerek 😅
Hayır en kısa cevabım Hayır dı :D
Tüh
Genelde kafam doludur sürekli düşünceler içerisinde oluyorum bu da unutkanlığa ya da bazen önümdeki çayı dökmeme neden olabiliyor :)
Senin ki daha fena inşallah içmeyi unutup da soğuttuğun çaydır dökülen.
Düşünceler içerisinde olmak fena mı :) Kırk yılda bir oluyor işte unuttuğumuz.
Yok o çayın sıcak dökülebilme ihtimali fena lekesi de çıkmıyor zaten
Ya dökülünce laptopa dökülüyor bu daha sıkıntı
Sen çay içme
Kırk yılda bir döktük diye sevdamızdan vaz mı geçelim :)
Aranızdaki ilişki beni ilgilendirmez ama herkes şikayetçi
Şikayetçi olan senin sigaran. Benim bir dumanım bile düşünmez acaba beni aldatıyor mu diye.
Sen laptopu masayı çayı rezil et sonra bana kabahat bul. Çok olsa arkasından bir daha yakarım ben o kül tabağında yandığıyla kalır.
wooaawwwww işte bu der susarım :) Yanıp kül olup giden umrunda olmaz yani :)
Ooo bir de açıklamaya çalışacaksam.
Yok yok sende kalsın ben takılıyorum esprisine.
İşime gelmeyen her şeyi unutuyorum 🤔 veya önemsemediğim bir şeydir🤔
İşimize gelmeyen bak güzel hatırlattın
Dalgın değilim ama o gün uzgunsem veya birşeye kirildiysam evet çok dalgın ve unutkan olabiliyorum.
Ruhsal bi geçiş gibi daha çok
Unutmak istenilen şeyler zatem elimizde olmadan def olup gidiyor...
Niye elinde olmadan
Beyin çok iyi resetler kendini, bir bakmışsın bir gün artık o kötü şeyler aklına bile gelmiyor 😉
çok fazla unutkanlığınız varsa bir doktora görünün.. b12 eksikliğinden olabiliyor..
Dalgınlık kaynaklı unutkanlık sebebi B12 değildir. Teşekkürler.
rica ederim.. iyi günler..
Oluyor, dalıp gidiyorum ya kendimi yolun ortasında buluyorum ya bir kaldırımda oturmuş ağlıyorum.
Çok sık.
Unutmak an meselesi.
Evet oluyor
Her zaman değil bazı zamanlar
Bazen oda eskiden kendimi bile unuturdum
Değil uykusuz kalırsam biraz olabilir
Unuttuğumuz zamanlar oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar