Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Testere kadar deli değilim:) Ama genelde kendimi iyi ifade ederim bazı önyargılı kisiler yanlış anlamak için çabaladılar. Onlarda hayatımda değil artık.. Biraz da zeka işi tabi birinin söylemek istediğini anlamak onun için zeki insanları severim her zaman..
17 Yorumla- 1 yıl
İşte çoğu sen gibi zeki olamıyor sıkıntı orada ama testere olalım az güzel olur 😂
- 1 yıl
Racon kescen sonra onu 😂
- 1 yıl
At at buna dovdururum sizi de
- 1 yıl
Adamları korkutcan 😂
En İyi Cevaplar
Genelde sözlerim doğru anlaşılıyor çünkü kendimi iyi ifade ederim. Karşımdaki aptal değilse eğri anlamaz zaten 😀 çünkü çocuk bile doğru anlıyorken yetişkinlerin eğri anlaması biraz da onların hangi niyetle dinlediği ile alakalı bir durum.
110 Yorumla- 1 yıl
İşte bazıları bilerek eğri anlar ya ondan
- 1 yıl
Yani tedavi olmaları lazım ya da etmemiz lazım
- 1 yıl
Yani diyosun uğraşmam pisliklerle güzel 😂
- 1 yıl
Ama uğraşıyorlar da bu kadar deli niye geziyor 😂
- 1 yıl
Yani ipini koruyan geliyor 😂
- 1 yıl
Koyuran😂
Benim sağlam duruşum tam kişiliğim düz çizgim bellidir insanlara karşı eğri anlayan olmadı bu güne kadar.. o türde kişilikler zaten baştan belli oluyor cehaleti muhatap olmuyorum...
141 Yorumla- 1 yıl
Yani kişiligim direk belli eder kisiligi bozuk insanlada muhattap olmam diyosun
- 1 yıl
En güzeli uzak durmak lazım öyle insanlardan sıkıntı bir durum
- 1 yıl
Karekter sağlam olsun gerisi teferruat ama karekteri bir insanın sağlam olması lazım
- 1 yıl
var mı öyle insanlar çok bakım
- 1 yıl
Hayat zor geliştirmek insanın kendine karşı
- 1 yıl
Yani öğrenmek lazım bak burası doğru
- 1 yıl
Suanki insanlar mutsuz pek bişey istediği yok gibi
- 1 yıl
Ben makine gibi adamım tabi oda yaşlanınca bir yere kadar olcak
- 1 yıl
Mutsuzluk bazen cehaleti getirir mutlu olmayan toplumlarda bu oluyor genelde
- 1 yıl
Bu durum toplumla alakası yok kendini seven saygı duyan insan daima ne olursa olsun eğitimine kendine bakar ve geliştirir.. gelişim icimizdedır yeterki insan olarak bunu isteyelim. Bu dunyada mantık tek bir canlıya verilmiş oda insana.. bu insanoğlu bunun bilince vardımı gelişim için bütün olanakları zorlar..
- 1 yıl
Peki kendini geliştirmeyen bir insana ne yapabilirsin bişey yapamazsın değilmi
- 1 yıl
Yani istesekte bir insanın kafasında ki yapıyı değiştiremeyiz
- 1 yıl
Yani geriye gittik orası kesin toplum bozuluyor iyice
- 1 yıl
Haha sence duyarlarmi geliştirmek için 😂
- 1 yıl
Vallami güzel bak akıcı konuşuyor ama onların şivesi güzel oluyor 😂
- 1 yıl
Helal olsun valla cabalasin cabalamayana bir şey yok
- 1 yıl
Yani anlarlarmi 😂
Kişilik & Karakter konusunda 588 cevap paylaştı. Aklı başında, mantıklı düşünen herkes beni doğru anlamıştır.
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
25
Cevap
12Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.
1 yılGenelde doğru anlaşılır çünkü detaylı anlatırım ve kendimi rahat ifade eden birisiyim
46 Yorumla- 1 yıl
Evet sen cidden çok sakin var naifsin anlamaları lazım seni
- 1 yıl
Bencede brnide anlamayacaksa artık dimi ama
- 1 yıl
Yani seni anlamayan taş olsun 😂
- 1 yıl
Amin amin inşallah 🙏😂😂😂
- 1 yıl
🌹
- 1 yıl
🥰🥰❤️❤️🙏
1 yılGenellikle doğru anlaşılır kendimi yeterince detaylı ifade ediyorum
23 Yorumla- 1 yıl
O zaman güzel anlamayana peki
- 1 yıl
Yeniden sabırla anlatıyorum
- 1 yıl
Valla sen bayağı sabirlisn ben anlatıyorum bazen anlamiyolar
- Kişilik & Karakter konusunda 9,6b cevap paylaştı.
1 yılBen doğrudan anlatırım ama ne kadar anlatırsan anlat karşındakinin anladığı kadarısın...
11 Yorumla- 1 yıl
Çok doğru millet ne kadar anlarsa seni
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u 1 yılsözlerim doğrudur
11 Yorumla- 1 yıl
Güzel anliyolardir ozaman
1 yılGenelde doğru. Çünkü aptala anlatır gibi anlatırım. Detaycıyım.
43 Yorumla- 1 yıl
Anlamazsa sinirlenirmisin sen hiç sinirlenmezsinn bence 😂
- 1 yıl
Zor sinirlenirim:D
- 1 yıl
Bencede sinirlendirmek lazım 😂
Ben lafı doğru söylerim. Eğri anlayanın kendi sorunu.
11 Yorumla- 1 yıl
En doğrusu kardeşim
- Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.
1 yılBenim sözlerim doğrudur ama kimine göre zoruna gidiyordur ya da anlamak istemiyordur işine gelmeyen ve de hani derler ya doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar misali aynı o hesap kardesim
14 Yorumla- 1 yıl
Çok doğru anlamayana anlatsanda anlamaz kardeşim
- 1 yıl
Öyle kardesm cahil sürüsü çok kardesm kafa yok o yüzden takmıyorum kimseyi.
- 1 yıl
Aynen bende takmıyorum kimseyi
- 1 yıl
En iyisi kral
- Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı.
u 1 yılAnlamak isteyen dosdoğru anlıyor.
Anlamak istemeyene çokta uğraşmıyorum kendimi anlatmak için.
Beni isteyen istediği gibi anlayabilir umrumda değil.13 Yorumla- 1 yıl
Yani benden sonrası tufan Diyosun 😌
- 1 yıl
Benden sonra ne pok yiyorsa yesin diyorum
- 1 yıl
Bak çok kötü senden sonralarına 😂
Kendimi doğru ifade ediyorum, doğru anlaşılıyor. Gerçi bazı cahiller anlamak istediği gibi anlıyor o ayrı
21 Yorumla- 1 yıl
Takmicaksin bazı cahilleri kafana muhattaba dahi almicaksin
Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı. Karşımda ki kişinin algı kapasitesine bağlı
27 Yorumla- 1 yıl
Kötüyse algısı
- 1 yıl
Kimsenin sorunu beni alakadar etmez diyosun
- 1 yıl
Bak orası hep öyle anlamiyolar çoğu
- 1 yıl
Zor çok zor
1 yılSözlerimi doğru anlıyorlar. Niyetimi de isabetsiz ve kötü şekilde okuyorlar.
219 Yorumla- 1 yıl
Niyetini kötü anlamalari kötü nerdesin sen fiko fiko
- 1 yıl
Bıktım bu sitedeki abuk soru ve paylaşımlardan
- 1 yıl
Soruların yüzde 99'u hiçbir iyi niyet ve yardım amacı taşımıyor. Sırf trollük olsun diye ya da manipülasyon amaçlı sorulmuş sorular
- 1 yıl
Herifler avareliğin dötünde ne varsa soru diye getiriyor.
Ben bu internet zıkkımına ayda 12 manat ödüyorum. Bu dikimsonik sorular yüzünden siteden soğudum.
- 1 yıl
Bir de uyuz olduğum bir şey sorulara gizli gelip sürekli kendini öven maviler pembeler var sana denk gelmedi mi bilmiyorum.
30-35 yaş arası bir pembeli var gizli profil. Ben tanrıça gibi güzelim diyor. Açık profil sayfasında da pp resmi yok - 1 yıl
Kimmiş onlar bakim
- 1 yıl
Bilemiyorum her yerde gizli oldukları için
- 1 yıl
Sallama okadar gizli gelirler sen sallama
- 1 yıl
Bir de gizliden gelip ben boksörüm, sporcuyum, ıvır zıvırım diyen d.. lama takımı var. 765 mm'nin açamayacağı delik yoktur. Bunun farkında olmayan insanın 18 yaşında bir çocuk kadar hayat tecrübesi yoktur.
- 1 yıl
Kimmiş o sporcuyum diyen tehditmi ediyor seni
- 1 yıl
Geçen bir sorunun altında tartıştık da gizliden gelmiş soruya. Soru sahibi de benim saygı duyduğum bir insan. Kızla gereksiz tartışma yapıyor müdahale ettim. Ben boksörüm bilmem ne diye göz dağı veriyor avradını s.. igim. Ben de dedim istersen MMA dövüşçüsü Kaan Kazgan ol. 765 mm'nin açamayacağı delik yoktur.
- 1 yıl
Yok ya klavyeden millet boksör döverim mi diyor bende 2 sene yaptım dile getirmem heleki sanalda hiç onemsemem
- 1 yıl
Ben boksörüm diyor. Yüreğin yetiyorsa benle ringe çık diyor. Ringe çağırıyor beni. Bunu diyen fırlamanın yaş aralığı 18-24.
Sonra soru sahibi kız, bu oğlanın görüşünü kaldırdı - 1 yıl
Yok ya ring nerdeymis 😂 sanal ringmi iyice insanlar saçmalamış
- 1 yıl
Profesyonel bir boksör kimseyi ringe cagirmaz suç bu boksör olduna eminmisin
- 1 yıl
Ben hiçbir şeyinden emin değilim. Hatta ben gizli profille gelenlerin insan olup olmadığından bile emin değilim. Üç harfli gibi iftit gibi her yerde gizli takılıyorlar göze gözükmüyorlar.
Ring diye çağırdığı da anasının evidir herhalde. - 1 yıl
Takma salla sanal klavyelerdekilerle uğraşma ok gerek yok fikret
- 1 yıl
Yaa bunlar karın ağrısı tipler. Bunlar reel hayatta da çıkıyor karşımıza. Bunlarla sınanacaz illa kaçış yok.
- 1 yıl
Olsun sanaldan erkeklik kimse yapmasın boş karşı karşıya geldinde hepsi fos sen beni dinle cevap dahi verme
- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılAnlayana çok bile
https://www.youtube.com/embed/eD2T2-wV1_Y11 Yorumla- 1 yıl
Anlayana diyosun
1 yılİsteyen istediği gibi anlar. Kim olduğuna ve düşüncelerine bağlı değişir. Umrumda değil açıkçası :d
17 Yorumla- 1 yıl
Yani umursamam boylelerini diyosun 😂
- 1 yıl
Kesinlikle :d
- 1 yıl
Acıma ama unutma onu 😂
- 1 yıl
Acıma duygusu bende yok zaten :D
- 1 yıl
Biliyorum sendede yok o duygu 😂
- 1 yıl
evet beni bilirsin hahah
- 1 yıl
Bilirim bilir 😂
1 yılEğri ya da doğru ben kendimi bildiğim taktirde beni birisinin nasıl anladığını pek umursayan bi kişiliğe sahip değilim.
17 Yorumla- 1 yıl
Ee ama inadına eğri anlıyor sessizmi kalırsın
- 1 yıl
' Sakin kalmayı öğrenin, her şey tepkiyi hak etmez. '
Dün gece instagram da okuduğum bi söz. :) - 1 yıl
Ama bu video hoşuma gitti bak ondan soru yaptım , 😂
- 1 yıl
Güzel soru sormuşsunuz.
- 1 yıl
Tskrler sizde güzel cevapladiniz
- 1 yıl
Teşekkürler. :)
- 1 yıl
Ricalar ☺️
Sözlerimde sadece gerçekleri görürsünüz ama işinize gelmediği için bana düşman olursunuz. Seni kastetmiyorum yanlış anlama sjdsdj
19 Yorumla- 1 yıl
Beni etmezsin zaten turkan 😂
- 1 yıl
Yine atarlı ve bir o kadar da giderliyim Kadir sdkdj
- 1 yıl
Belli Türkan olmuşsun bir filmi vardı kadirgali biliyomusin 😂
- 1 yıl
Ahaha evet biliyorum. Ay ben neden böyleyim öfff :/
- 1 yıl
Ol ol güzel olur az deli dolu olcanki hayatı yasayasin 😂
- 1 yıl
Annem bu delilik fazla diyor :D
- 1 yıl
Niye her delilik bence yerine göre güzeldir
- 1 yıl
Başımı belaya sokarmış. Haklı gibi ay
- 1 yıl
Sokmaz korkma sen az delilik iyidir 😂
1 yılNasıl anlaşılır diye düşünmem, söyleyeceğimi söyler geçerim..
25 Yorumla- 1 yıl
Acımam diyosun
- 1 yıl
Aman banane, aklı varsa doğru anlasın..
- 1 yıl
Yani işte akıl önemli hep oraya geliyor
- 1 yıl
Aynen öyle..
- 1 yıl
Aynen öyle 😌
1 yılHerkes niyeti kadar anlar. Ben söyleyeceğimi söylerim nasıl anladığı karşımdakini bağlar.
17 Yorumla- 1 yıl
Anlamazsa peki naparsın
- 1 yıl
Sorarsa açık açık anlatırım daha da anlamazsa napiym bırakırım kendi haline..
- 1 yıl
Güzel sen kırmadan incitmeden anlatırsın güzel
- 1 yıl
Sonra düşündüm beni kırmaktan çekinmeyenler için neden kırmama çabasına gireyim ki. Kırılabilirler sorun etmiyorum artık.
- 1 yıl
Kırdırma sen kalbini öyle insanlardan uzak dur
- 1 yıl
Öyle yapıyorum 🙏🌸
- 1 yıl
En güzeli 🌹
- Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılbeni bir tek sen doğru anla gerisi hiç önemli değil 🙃
116 Yorumla- 1 yıl
Benmi anlayim neden 😂
- 1 yıl
Beni bir tek sen anlarsın da ondan 😄🤍
- 1 yıl
Bu seferde yüzünü kırpıp koymuş ay aklımı deliricem hshshd
- 1 yıl
Eee artık buraya böyle foto ben nasıl anlıyorum kız seni 😂
- 1 yıl
şarkı vardı ya bilal sonsesin ondan 😄
- 1 yıl
Hangi şarkısı 😂
- 1 yıl
- 1 yıl
Güzel şarkı bir canın var yani bak bende güzel söylerim 😂
- 1 yıl
söyle hadi 🙃
- 1 yıl
Var çok söyledim bir ara dinlersin sende 😂
- 1 yıl
listeye eklendi 😄🤍
- 1 yıl
Yani eklendi dinle bunları dinlemezsin😂
- 1 yıl
bir tek seni dinlerim haha
- 1 yıl
Dinle beni dinle 😂😂
- 1 yıl
dinleriiimmm🤣
- 1 yıl
Anlaştık 😂
1 yılIsteyen istediği gibi anliyor. Kimin işine nasıl geldiyse artik
11 Yorumla- 1 yıl
Seni iyi anlamaları lazim
- Kişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı.
u 1 yılAz öz konuşuyorum ben bu yüzden bazen farklı anlayan oluyor.
13 Yorumla- 1 yıl
Kim seni yanlış anlar bihter
- 1 yıl
bazı üyeler yorum yaparken yorumu yanlış anlıyor
- 1 yıl
Doğru sallama yanlış anliyolarsa anlasınlar
- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
1 yılMerhaba,
Genel olarak eğri anlaşılıyor abi! 😅
Ancak eğri anlayanların canı cehenneme! 😅117 Yorumla- 1 yıl
Affetmem diyosun 😂
- 1 yıl
Affetmek istemiyorum artık 😂
- 1 yıl
Artık diyosun kafa göz Allah ne verdiyse 😂
- 1 yıl
Hak ediyorsa yaparım abi 😂
- 1 yıl
Valla kötüye acıma 😂
- 1 yıl
Abi kavgada bile önce bana vur diyorum 😅😂direkt dalmam kimseye 😅karşıdan beklerim el kalkarsa acımam 😅ama yoksa vuramıyorum djdjd
- 1 yıl
Centilmen adamım diyosun kavgada bile
- 1 yıl
Onu bilmiyorum abi centilmenim demem hiç 😅 kullanmadım o sıfatı 😅
Başkalarına zarar vermek ve zarara zarar ile karşılık vermek yok hadisi şerif
Ama diyor ki başka şeyde müslümanın malını canını namusunu ve şerefini koruması farzdır nefsi müdafa severim aşkım için direkt dalarım sevdiklerim için direkt dalarım nefsim için beklerim 😅
Önce rakip 😅 - 1 yıl
Yani ama tabiki önce konuşma o sonrası anlamayan için
- 1 yıl
Aynen öyle abi 😅her türlü
- 1 yıl
Helal sana 😂
- 1 yıl
Sana da helal abi 😅
- 1 yıl
Canımsın kardeşim 😂
- 1 yıl
EyvAllah abi 😅bir tek aşkımın canı olmak istiyorum valla 😂 komşular kızıyor yeter artık sjdjd her boku aşka bağlama djdjd
- 1 yıl
Bulcan sende bir aşk kafayı yorma 😂
- 1 yıl
Amin inşaAllah abi 😅
- 1 yıl
Amin amin 😂
Bilmem, söylerim anladığını söylüyorsa anlamıştır zaten..
11 Yorumla- 1 yıl
Anlamazsa peki
- Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılHiç umrumda degil ben sadece söylediklerimden sorumluyum, onların anladıklarından değil
11 Yorumla- 1 yıl
Peki sinirlenmezmisin yanlış anlayınca
1 yılM*l olmayan doğru anlıyor..
11 Yorumla- 1 yıl
Çok güzel yanıt kardeşim 😂
1 yılAnlamak isteyen istedigi gibi anlıyor maalesef
11 Yorumla- 1 yıl
İşine geldiği gibi diyosun
1 yılBeni anlayan yok sanırım.
15 Yorumla- 1 yıl
İşine gelmiyordur anlamayanlarin
- 1 yıl
Bir beklentim kalmadı.
- 1 yıl
Kalsın beklentisizlik kötü
- 1 yıl
İyi şeylere dair umudum da yok reis. Sıkıntı yok yani.
- 1 yıl
O dediğin doğru şu an ülke olarak kötüye gidiyor
1 yılHerkes işine geldiği şekilde anlıyor diyebilirim..
11 Yorumla- 1 yıl
Bak bu söz çok doğru
- Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.
1 yılAnlamak isterlerse..
17 Yorumla- 1 yıl
Anlamazlarsa
- 1 yıl
Umurum değil
- 1 yıl
Güzel sallamam diyosun
- 1 yıl
Bu zamana kadar hayatıma bu şekilde devam ettim
- 1 yıl
Senin doğruların güzeldir böyle hiç yanilmadiysan hep böyle devam et
- 1 yıl
Teşekkür ederim ☺️
- 1 yıl
Rica ederim ☺️
1 yıleğri doğru hiç anlaşılmıyorum
13 Yorumla- 1 yıl
O nasıl oluyor
- 1 yıl
bilmiyorum herkes kafasına gore anlıyor kendisine gore yani egri dogru mu cok da onem vermez kimse
- 1 yıl
Orasida doğru kimse önem vermiyor
- Kişilik & Karakter konusunda 943 cevap paylaştı.
1 yılİşine geldiği gibi anlarlar
15 Yorumla- 1 yıl
Onlar çok tehlikeli
- 1 yıl
maalesef
- 1 yıl
Uzak dur onlardan ya da ez gec
- 1 yıl
Yapacağız bir şeyler 🤷♀️
- 1 yıl
Yap cidden kaybetmezsin
Kişilik & Karakter konusunda 874 cevap paylaştı. Daire ye daha çok benziyor
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.
1 yılEğri anlaşılıyor..
116 Yorumla- 1 yıl
Neden eğri anlıyorlar seni bakim
- 1 yıl
Orayı çözemedim..😂😂
- 1 yıl
Valla çok düz mantık birisin acaba neden eğri anliyolar seni😂
- 1 yıl
Ben acı desem onlar tatlı diyorlar..
- 1 yıl
Eee sonuç napiyon acılı tatlili 😂
- 1 yıl
Beni hep eğri anlıyorlar
- 1 yıl
Dovelim onları 😂
- 1 yıl
Aman bea boş işler.. 😂😂
- 1 yıl
Anlaşılmiyomusun dayağı hak ettiler 😂
- 1 yıl
Kimseyle anlaşamıyorum bea..
- 1 yıl
Niye acaba anlaşılır birisinde bea
- 1 yıl
Öyleyim ama bilmiyorum..
- 1 yıl
Egriyse sende hep eğri yap hepsine 😂
- 1 yıl
Öyle yapacağım zaten.. 😂😂
- 1 yıl
Yap yap yakisiir sana pis pisde gülermiş 😂
- 1 yıl
😂😂😂
1 yılAnlaşılmıyor
15 Yorumla- 1 yıl
Neden gayet anlaşılır birisin
- 1 yıl
Manipüle edilmeye çalışıyorum ondan olabilir
- 1 yıl
Ettirme öyleleri tehlikeli ettirme sakın
- 1 yıl
Anlatmam bir daha sorunu peki der geçerim artık
- 1 yıl
Ama tabikide eywallah çekme kimseye
Kimin ne anladığı ile ilgilenmiyorum
11 Yorumla- 1 yıl
Umursamam diyosun güzel
1 yılAnlamıyorlar
13 Yorumla- 1 yıl
Egrimi anlıyorlar
- 1 yıl
Eğri yamuk
- 1 yıl
Onları dovelim ozaman
Gizli Üye(45 üstü)1 yılGenel olarak doğru anlaşılır
111 Yorumla- 1 yıl
Doğru anlamazlarsa
Cevap sahibi1 yılAnlatırım anlayana kadar baktım anlamak istemiyor kendi haline bırakırım
- 1 yıl
Yani sinir olmazmisin hiç
Cevap sahibi1 yılOlmam niye olayım ben kendimden emin olduktan sonra başkası çokta önemli değil
- 1 yıl
Orası doğru ama sevdin birisi olunca ters oluyor
Cevap sahibi1 yılSevdiğim biri beni sevmiş olsa zaten yanlış anlamaz
- 1 yıl
Anliyolar ama orası ayri
Cevap sahibi1 yılAnlıyorsa sorun olmaması lazım
- 1 yıl
Anlamiyorsa sıkıntı orada
Cevap sahibi1 yılSeven anlar
- 1 yıl
İşte o sevenler azaldı
Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı. Elbet buluyor
10 Yorumla
Devamını Gör(22)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 