Yine üşengeçligim üzerimde bugün erken uyandım ama bir saattir oturuyorum 😒neyse
Günaydın 🌺
Yine üşengeçligim üzerimde bugün erken uyandım ama bir saattir oturuyorum 😒neyse
Günaydın 🌺
Kahvaltı yapıldıysa yatakları toplamak ile başlayabilirsin. Sonra da evi süpür ve toz al. Bulaşıkları daha sonra da makineye atabilirsin ya da elde. Ama ben bulaşık makinesinin gece saat 10'dan sonra çalıştırılması düşüncesindeyim. Çünkü elektrik yarıya indirimli oluyor. Ayrıca yine çamaşır makinesi de öyle. Gece çalıştırılmalı.
İşte düşünceli bir insan.
Aynı dert bende de var. Bence mutfak ve banyodan başlayın. En zor ve yorucu oralar diye düşünüyorum. Bir evin mutfağı, banyosu temizse o evin işleri hemen bitiyor. Ütü varsa aradan hemen çıkartılmalı hiç sevmiyorum.💫
Günaydın abla ilk olarak mutfağa gir güzel bir şarkı aç ztn 15-20 dk bitirrisin sonra telefona bakmadan yani vakit ayrimadan tüm odanalri dip bucak temizle kolay gelsin
Bir anda kalkarsan daha oturmazsın ben öyle yapıyorum o tarz durumlarda. bende erkencilerdenim işlerim bitti birazdan çıkıcam mesela bir kaç saat rahatım 😅
💕🌸
Cevap
21Cevap
Ben kalktım işleri planladım başladım bile oh
Teşekkür ederim efemm siz de kıskanmak yerine kalkın plan yapın 😂
Vinç çağırabilirsin tanıdık operatör var sjjs
Bence en kolay yerden başlayabilirsin.
Harekete geçmediğin her dk nasıl yapıcam diyip durucaksın en saçma şeyden bile başlasan hiç başlamamaktan iyidir
Günaydın. Ben dus aldım, kahvaltı yaptım bulaşıkları yıkadım, çamaşırları makinaya attım, mutfağı süpürdum, şimdi de kahve yapacağım
Oo afiyet olsun
Teşekkürler komşu, gel beraber olsun
Teşekkür ederim 😊
Kalk dişlerini fırçala, bir bardak su iç kendine gelirsin
Günaydınnnn. Bugün işe felan gitmedim, hiçbişey yapmışsam oturcam 😤 Yemeği de birileri yapsın 😂
İlk önce bulaşıkları hallet, bulaşık gözümde çok büyüyor benim 🙂
E sudan geçiyor sonuçta 🙂😂
Dur benim işler bitsin sana yardıma gelicem 😂🙂
Tamam gelirken soğuk baklava getiricem çay koyarsın 😅
En güzeli bir temizlik şirketi ile anlaşmak.
Aman boş ver Bugün kendine izin ver
önce kahvaltı yap enerji lazım olacak işi için:)
Sıralamak faydalı olabiliyor bu yöntemi kullanıyorum. Bitirdiğim zaman X
Firina borek at temizlik yap kahvaltı bulaşık yemek
Ne güzel hemen bitti
🤪🤪 kesinlikle
Yallah yallah sünme😀
sündürme mi, yap ta yiyelim valla 😜
En kolay olanından başka kuzu
💫🧚♀️
işleri söyleseydin : )
Kıyamam yaa, kolaylıklar dilerim.
Rica ederim , işleriniz yolunda gitmiş ve bitirmişsinizdir umarım
Çok şükür , sizin adınıza bitmiş olmasına sevindim. Yorulmuş olmanıza üzüldüm. Dilerim güzel dinlenebilirsiniz.
Mutfaktan başlasaydın 😂
O zaman ev temizdir 😂
O zaman çok şanslısın 😂
Günaydın Allah kolaylık versin
Git bjr saat daha uyu benim yerime deee
oturmuyorsun yapismissin cep telefonuna yine
silkin. git elini yuzunu yika. nefes al ve muzik dinleyerek basla islere. :)
kesin kalkmayacaksin
Günaydın.. kafa izni ver kendine :)
Önce yüzünü yıka sonra kahveni iç ise basla
Bi yerden başla veya pazartesi gününe bırak
güzel bir kahvatı ve kahve
en zorundan basla
günaydın 😀
gelirim ama cok uzagiz 😀
üzülme kalbim seninle 😚😊
https://youtu.be/IlHwV0NJ7b0?si=V5wpxiOiZQ3PYdyQ
calisirken dinlersin 😀
bide şöyle adam gibi müzik dinlesen şaşardım zaten şarkının söylenişi bile melankolik
her tel var bende😀
40 ayak
soğuk bir su içip 10 dk bekle. aydınlanırsın
yapma kalsın
Önce mutfaktan başla..
Bende aynıyım ya 🥲
Günaydın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?