Bu kadar da kendimizi dibe çekmeyelim. Hayatın güzelliklerinden faydalanmak varken, boğulmanın tatlı olduğundan kim bahsedebilir bize. İnsanlar dönem dönem bizi aşağı çekmek isteyebilir, yörüngemiz şaşabilir, kendimizi kaybedebiliriz, sorunlarımız, dertlerimiz her daim olabilir.
Ancak şunu unutmayın. Varlığın tadını alamayan, yoklukta acı çeker. Mutluluğu dışarıda değil, içinizde bulmaya çalışın.
şu an için her şey normal olması gerektiği gibi beni üzecek her hangi bir neden yok aslında düşünüyorum çok kötü hayatları olan insanlar var ve ben buna rağmen kendimi iyi hissedemiyorum
Kalbini açıp ne yaşadığına bakamayız, yine de seni mutlu etmeyen yani yaptığın şeylerden zevk almamanın altında yatan sebep belki de onları kendin için yapmıyor olman olabilir mi? Güzel deni senden kötüleri de var ancak unutma iyiler de var, şükretmekle birlikte ilerlemek elzemdir