Okyanusun derinlerindeymiş gibidir. Nefes alamaz kişi. Boğulur ama ölmez. ☕

Okyanusun derinlerindeymiş gibidir. Nefes alamaz kişi. Boğulur ama ölmez. ☕

Arada iç sıkılması olabiliyor tabi. Mental ve fiziksel yorgunluklar, hayat telaşı normal. Ama asla mutlu olamam demiyorum geçer gider daha iyi hisssederim diye kendimi telkin ediyorum.💫
Oluyor. Ama zaten dünyaya sadece mutlu olmak için gelmiş olsaydık çok sıkıcı olurdu. Mutluluğun az ve öz olması o kadar kıymetli yapıyor ki onu. Her zaman mutlu olsaydık bunun asla bir önemi kalmazdı. Bu yüzden mutsuzluk çok önemli. Yaşamamız gerek. Hatta daha sık. Mutsuzluk eğitici ve öğreticidir. Robot değil insan olduğumuzu hissettirir. Tabi kötü bir his ama kötü hisler olmasaydı iyi his diye de bir şey olmazdı. Yani neyin iyi olduğunu ayırt edemezdik. Bu yüzden mutlu günler kadar mutsuz günlerinizle de barışın. Bu mutsuzluğun size ne ders vermek istediğine odaklanın. Hayat ancak bu şekilde yaşamaya değer :)
Oluyor derin düşüncelere kapılıyorum sonra o düşüncelerin içinden çıkamayınca da bırakıyorum akışına Böylesi daha iyi
Düşünsen olmuyor düşünmesen olmuyor Keşke bizim yerimize düşünebilen bir alet yapsalar insanlar hiç yaşlanmazlar alet bozulurdu yenisi gelirdi😂😂
Yok gidemezz uzaktan kumandalı yapardım nasıl gittiyse öyle geri getirirdim 😂🤣
Her şey biz mi çekeceğiz ya biraz da bizim ürettiklerimiz çeksin sahibine biat etmeli😂🤣🤣
Yok bu hafif milletin dırdırına bırakırım onu özellikle akraba tayfasına Bir daha da sözümden çıkacağını sanmıyorum😂😂😂
Uzun zamandır o tünelin içindeyim zaten... "An"lardan değil, yıllardan bahsediyorum, süreklilik halinde, kesintisiz... Uzun süreli mutsuzluğun içinde reklam arası gibi kısa mutluluk anları (veya dönemleri) yaşıyorum. Bu duygunun içine girdikçe, daha derine çekildikçe mutsuzluk rutinin oluyor... Çabalasan da çıkamayacağını düşünüyorsun, bir girdap gibi...
Cevap
16Cevap
Yıllardır öyleyim zaten.. hiç mutlu olamadım olacağımı da sanmıyorum o kadar alıştım ki.. mutlu olsam tuhaf gelir
Çok nadiren olur. O da uzun sürmez. Kendimi umutsuzluğa teslim etmeyi sevmiyorum. Her şeyin yoluna gireceğini bilirim.
Hayır biliyorum ki bu dönemsel bir şey hem ben yazları mutlu olamıyorum ondan buda geçicek biliyorum.
kendi yağımda kavrulmayı öğrendikten sonra öyle bir his hasıl olmuyor bende..
Mutlu olmak benim motivasyon kaynağım değil. Hedefsiz kalmaktan korkarım, mutlu olmadanda yaşarım…
Bazen oluyor ve sonra diyorum ki.. silkelen ve kendine gel sen nelerin üstesinden geldin, o yüzden mutlu olmayı sonuna kadar hak ediyorsun
Eskiden bu hisse çok kapılırdım ama şimdi mutluyum. Ailem sağlıklı olduğu sürece bu hisse kapılmıyorum.
Bazen oluyor. Sonra kendime bir kaç soru soruyorum. Cevabı bulamadığımda derinlere batıyorum, bulduğumda ise yüzeye çıkıyorum.
İvet o hissi biliyim o anlar arada oluyoy🐣🦄
Evet, nadiren. Bazı zamanlar aklımdan böyle geçer.
Her zaman böyle hissettim hala da öyle hissediyorum😕
O hayalsi mutlulukların peşinden koşmayı bıraktığım zaman, mutluluk daima yeter gibi hissettim. Hissetmeye devam. 🥹
Karanlığın arkadından elbette güneş doğar.
Teşekkür ederim.🌹
Her dakika her saniye çünkü milletin yaptığı hataların ceremesini ben çekiyorum 😂😂😂
Maalesef. Bazen oluyor. İnat edip toparlanıyorum.
Son zamanlarda öyleyim evet
Bikaç gündür böyleyim
Her an öyleyim
şu an ki hissettiğim gerçi yıllardır böyle
Öyle hissediyorum zaten
Evet öyle hissediyorum bir süredir
Evet zaten hiç mutlu olamadım
şu an o durumdayım oluyor öyle geçiyor
Mutluluğu unutali çok oldu
Oluyor elbette
Oluyor hep
bazen evet
Bende o hep var ya
7/24
oluyor nadiren
@Asya_2275 selam miku
Oluyor
Bugünlerde çok yaşadığım duygu
Hemde çok
Evet
Bazen oluyor
Evet
Yok. En son 4 saat önce mutlu oldum
Bipolarım abla oluyo tabii
Hemide çok
Arada sırada
Evet oluyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?