İnsankara neden o kişi gelişim aşamasındayken saldırırlar?

Benımle küçükken sanaldan Fakir cahil ahmak köle aptal diye dalga geçtiler. Üni sonucumu görünce sen mi diye sasırdılar. Daha beni tanımadan sosyal medyadan üstüme geldiler. Kendi önyargılarını onlara yedirdim. Ama hala atlatamıyorum. Her söyledikleri kelimeyi okadar inanarak söylediler ki. Şuanda gelişimini tamamladım ve tüm kelimelerin zıttıyım. Ama onlar benim gelişme aşamamdayken gelmiş saldırmıs bir avuç aptl. bir insanı gelişim aşamasındayken vurmak büyük korkaklık. şuanda gelseler çok farklıyım ama gelmezler. Ergenlerin bu önyargısını anlamıyorum. Daha buyumemısız sonuç yok ortada neden bazı ergenler kendını bır sey sanıyor? Saldıranlar çok mu büyük bı şey benden sanki? Ben daha iyiyim belki?

İnsankara neden o kişi gelişim aşamasındayken saldırırlar?
Cevapla