Sefaleti seven insanlar kendi seçimlerinden dolayı sonra neden şikayet eder?

Sefillik bir insanın kendi seçimidir. Fakat görüyorum ki sonra bu sefillikten şikayetçiler. E zaten bu sizin kendi seçiminiz neden sefaletinizden şikayetçisiniz sefilliğinizi yaşayın. Sefil olmayanlara bulaşmayın.
Sefaleti seven insanlar kendi seçimlerinden dolayı sonra neden şikayet eder?
Sefaleti seven insanlar kendi seçimlerinden dolayı sonra neden şikayet eder?
Cevapla