Kontrol rahatsızlığın mı var, daha doğrusu hayatındaki neredeyse her alanda kontrolü elinde tutmayı mı tercih ediyorsun? Eğer cevabın evetse, bu davranışın senin için oldukça doğal bir şeydir
Bunu nedense bende yapıyorum karşıda kadın var odam karanlik ve izlediğimin farkında bazen kendiside çıkıyor balkona beni fark ettigi zaman öyle olunca bende perdeyi aralayıp kendimi gösteriyorum hoşuna gidiyor