
Normalde sevmem ama yağmur altında yürümeyi bile özledim.
Pıtır Pıtır yağıyor canını yediğim 😇😇🤍

Normalde sevmem ama yağmur altında yürümeyi bile özledim.
Pıtır Pıtır yağıyor canını yediğim 😇😇🤍
Spordan yüzmeye geçmem gerekiyordu geçen aydı
fırtına ve aşırı yağmur başladı …. Çıktım sırılsıklam oldum sjsjsjs yüzmede üstümü değişip yüzdüm
Cevap
9Cevap
Hatırlamıyorum bile geçen kış olabilir
Az once ıslak ıslak oturuyorum eve gidemedim
uzun zaman oldu çok
Kimsem olmadı ki? Yağmur da öpüşmek var. Sarılmak ve yürümek. Beraber ıslanmak... düşünsene herkesin birisi var. benim hiç olmadı.
Uzun zaman oldu hatırlamıyorum ama Hollanda'da yakalanmaktim. Türkiye'de yakalanma şansım yok zaten 🤣
Dun yagdi 5 dk ruzgarli bir sekikde nereye kacacagimizi sasirdik
Dün yakalandım
Sabah yakalandım
Geçen gün azıcık yakalandım minnacık
Bu sabah
Yağmuru unuttuk
Az önce. Şimdi de yağıyor çıkıp ıslanacagim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?