Ne yapardınız ya tadım kaçıyor lütfen öneri verin?

Benim bir kıskanç arkadaşım var, 1 yıldır arkadaşız, ailelerimiz tanışıyor. Sürekli başıma gelen iyi şeylerin altını eşeliyor. Yok o nasıl oldu, yok arkasında başka bir şey mi var falan. Diğer insanları da gaza getiriyor. Böyle olunca da kendime sevinemiyorum, herkese açıklama yapmaktan nefret ederim. Siz olsanız ne yapardınız?
Ne yapardınız ya tadım kaçıyor lütfen öneri verin?
Cevapla