Bazı erkekler neden feministliği sevmiyor?

Güncellemeler
1 yıl
Yıl olmuş 2024 ve hala çoğu erkek ergenliğini aşmış değil. Hâlâ cinsiyet karşılaştıryorlar, yıllar önce sırf bu cehalet bitsin diye savaşlar kazanıldı, Cumhuriyet kuruldu, ama ülkemizin erkekleri gitgide mala bağladı , bazıları kendini kadından yüksek görür hatta hala kadının yeri mutfak diyen geri*ekalılar var oğlum biraz toparlayın kendinizi lütfen
Bazı erkekler neden feministliği sevmiyor?
Cevapla