Güncellemeler
1 yıl
Yıl olmuş 2024 ve hala çoğu erkek ergenliğini aşmış değil. Hâlâ cinsiyet karşılaştıryorlar, yıllar önce sırf bu cehalet bitsin diye savaşlar kazanıldı, Cumhuriyet kuruldu, ama ülkemizin erkekleri gitgide mala bağladı , bazıları kendini kadından yüksek görür hatta hala kadının yeri mutfak diyen geri*ekalılar var oğlum biraz toparlayın kendinizi lütfen
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Kendilerine göre haklı nedenleri vardır gadası
Femimizmi doğru tanımıyorlar araştırmadikları için toplumsal cinsiyet eşitliğini istemek savunmak sadece kadınlar için değil aslında erkekleride savunur
Sevmiyor değil, abartıldığını düşünüyor diyelim. Sırf feminist olacağım ayağına haklıyı haksızı ayırmadan yargılıyorlar bazıları. Haliyle bu da haklı duruşu baltalıyor.
knk sana "boş yap" diye maaş mı veriyolar , olm fena boş yapmışın la, insan utanır.
Nedenle okuyosun mk
bildin hiç bişi yok "feminizim de , feminizim" ee noluyo feminist olunca?
Ters düşünme yeter knk
Çünkü feministliği lezbiyenlik zannediyorlar da ondan
İşlerine gelmiyor da ondan
Çünkü kendinizi birsey sanıyorsunuz da ondan
Bana baksana kadın erkek eşitliğini sen savunmuyormusun belli zaten açıklamamı oku
Kadin erkek eşitliği de kadınlar ama bunu fırsata çeviriyor bide herseyi ben yapabilirim kafasında
Abartanlar var tabi bence kadınlar askere gitmesi gerekiyor çünkü bir savaş çıksa hangi Türk kadını evinde oturucak herkes savaşa gidecek o yüzden diyorum her yönden eşit olunsun erkek çocukları her konuda bilgi sahibi yapılarak büyütülüyor ama kız çocukları hizmet etmek, bulaşık yıkamak vb. şeklinde büyütülüyor sonra erkekler gelip kadınlara haha sen araba kullanamıyorsun, cahilsin diyip aklı sıra zorbalamaya çalışıyorlar
Bu konuda san hak veriyorum evet bir kadinin da askeri gitmedi gerek illerde kendisini savunmak için iyi bir yöntem, evde çekirdek çitleyip dedikodu yapacaklarina en azından vatana iyi bir hizmet olur. Koca çalışacak kadin sırf evde oturacak yok öyle bir hayat bu devirde.
ev işinden kurtulmak için böyle diyo, yani çalışcak ama gezcek-tozcak ee hizmetçi tutcak paran var mı?
Nerede olsun o para, ev temizlemek zor değil aslında iyi planlarsan rahatlarsın, herkes 4+1 evde yaşamasi mecbur mu
@VuR-KaN oğlum siz kazanıyodçrsunuz geziyosunuz pzrvnkşik yapıyorsunuz ama onda sorun yok kafın yapıbçncamı suç mk ayrıca ben senin zihniyetinin yetilitirilmedim yazık sana kadını ev ilinden ibaret görüyosun
knk çok sinirlendin sakin ol lütfen, kelimeleri yanlış yazmaya başladın
@VuR-KaN evlenenler erkekte ev işi yapacak kadında çünkü ortak yaşıyorlar
@VuR-KaN klavye
Alman kadin ile beraber yaşarsan misal, orada herkes kendi işini yapıyor orada gelip sana akşam yemeği yapmaz hayatta
Kim o gün izinli yemeği o yapar bu kadar basit
emin28 ama oralarda da türkiye kültüründeki gibi sevgi, sadakat , samimiyet bulamazsın..
@VuR-KaN birbirine saygı var emin ol ki sevgi de vardır bizimkiler seviyor da noluyor sonu öldürmeyle bitiyor
Sadece gurbetçi kızlarda bulabilirsin ama nadir, orada evlenmeden birlikte yaşanılıyor, kirayi ortak ödüyorlar felan
bak biz kültürümüzün iyi yanlarını koruyup avrupanın iyi taraflarını örnek almalıyız. basit olarak bir kızla gerçekten çok seviyorsun, ev işini birlikte yapıyorsun ama "sende yapacaksın, eşitiz, şuyuz , buyuz" gibi yaklaşımlar biraz avrupa kültürne götürür bizi , ve biz temel olarak farklı olduğumuz için avrupa kültürü bizde tutmaz, çok daha kötü duruma geliriz zira onların eğitimleri hayata bakışları çok farklı. ve bence ortalama bir türk kızı avrupalı bir erkeği istemeyecektir. düzelmesi gereken çok şey var , cahillik hat sahfada ama iyi yanlarımız da çok fazla. öyle ben feministim dediğinde hiç bir yere gelemeyiz.
@VuR-KaN oğlum bizim eski tarih full cahillik, erkek neden ev işi yapmadın ne var bunda, kadın ev işi yapar erkek yapmaz diyenler eski cahillerden gelenler, benim savunduğum Avrupalı olmak değil, doğru düzgün insan olmak.
Niye seveyim ki
Niye sevmiyorsun anlamadım
kendinizi çok büyütüyorsunuz
Skinizi büyüttüğünüz kadar değil
kendinizi niye skle Kıyaslıyorsun ki o kadar mı düşüksün
mal bu knk , ergen daha stres atıyo
@VuR-KaN olabilir
Sizin en çok abarttığınız şeyle katşılaştırdım çünkü sizin yaşam sebebiniz
@VuR-KaN sen ne diyosun mk
hayır benim yaşam sebebim değil benim bir çok yaşamama sebep olan şeyler var değer verdiğim şeyler var genelleme yapmazsan sevinirim
sen 18 yaşını doldurmadan buraya neden geldin? bak yaşı yanlış yazanlar artık tespit ediliyo bak hwid ban atarlar bida gelemezsin.
@VuR-KaN ne demek istediğimi anlamıyorsun
Sosyal medyadan yola çıkarak yazdım ama sen onlardan değilsen eyvallah
sorun değil alıştım artık Ama genelleme yapılmasını pek sevmem çünkü mantık olarak sen genelleme yapıyorsan tüm erkekler diye demek ki tüm erkekleri tanıyorsun böyle bir şeyde mümkün olmadığına göre
Biye seveyim
Feminizm ile bu soylediklerin alakasi yok
Doğru feministlik kadın erkek eşit demek ama demek istediğim çoğu erkek kendini üstün görüyor
Gorsun ne onemi var bos insanlarin Dusunceleriyle sekillenmiyor kanun hayat...
Bazı olmadımları içim heral