25 yaşında ve 10 yıllık depresyondan yeni çıkmış biri 0'dan başlamak için geç mi kalmıştır?

10 yıldır depresyondaydim hayatımda 10 yıldır 3 aşağı 5 yukari hep aynı

Lise uni açıktan okudum zaten yüz yüze gitmeye de ozguvenim yetmezdi ağır anksiyetem vardı. Şimdi ise yeni çıktım depresyondan ve 0'dan başlamak istiyorum sizce geç mi kaldım?

25 yaşında ve 10 yıllık depresyondan yeni çıkmış biri 0'dan başlamak için geç mi kalmıştır?
Cevapla