10 yıldır depresyondaydim hayatımda 10 yıldır 3 aşağı 5 yukari hep aynı
Lise uni açıktan okudum zaten yüz yüze gitmeye de ozguvenim yetmezdi ağır anksiyetem vardı. Şimdi ise yeni çıktım depresyondan ve 0'dan başlamak istiyorum sizce geç mi kaldım?
10 yıldır depresyondaydim hayatımda 10 yıldır 3 aşağı 5 yukari hep aynı
Lise uni açıktan okudum zaten yüz yüze gitmeye de ozguvenim yetmezdi ağır anksiyetem vardı. Şimdi ise yeni çıktım depresyondan ve 0'dan başlamak istiyorum sizce geç mi kaldım?
geç kalmadın bende 6 yıllık depresyondan çıkmıştım ancak bu sırada çalışıyordum da, sana tavsiyem benim yaptığım gibi insanların arasına karış, hobi edin, ne bileyim bir motor al motor grubuna katıl, dans klüplerine git dans et dans gecelerine katıl. bir şekilde insanlarla muhattap ol sosyalleş
Bilemiyorum hani artık ben bu duyguları yaşamak zor geliyor bana Ben de anksiyete vardı depresyon vardı bir tanem ilaç kullanmadım ama kendime zarar verdim Eskiden yıprandım bilmiyorum ya bir sıfırdan başlarsın belki başlayamazsın ama ben artık bir hafta sonra intihar edeceğim diyorsun bir kişiyi arıyorsun Bir saat boyatıyorsun ya
Hiçbir şeye geç kalmadınız ben 30 daha. yeniden üniversiteye gitmeye karar verdim.
Bunu sizde yapabilirsiniz yeterki insanların söylediklerine ve bakışlarına kulak asmayın
Teşekkür ederim
Çok çok teşekkür ederim is arıyorum evet
Cevap
9Cevap
belki de yaşadığın hayatın 2 katı daha yaşacaksın o yüzden geç kaldığın bir şey yok
Doğrudur ama gençlik en güzel yıllar değil mu
öyle tabi ama olan oldu geçen geçti. bundan sonrasını düşün.
Yok be yarın birgün 35 40 olduğunda keşke 25imde başlasaydım dersin kısır döngü. Ne yapmak istiyorsan şimdi başla
Çok mantıklı yorum vallahi
Eh çünkü aynı şeyi ben de yaşadım dhhdhh şu an ben de 25im 18 20de herşeye geç kalmışım gibi hissediyordum. şu an keşke o zaman yapsaydım diyorum. Yani bu döngü hiç bitmiyor henüz gençken bi yerden hayata tutunmak lazım
Hayır yeniden doğmuşsun işte ne güzel devam etmelisin.
geç kalmak diye bişey yok. Biyerden başlamazsan zaten depresyonun geri gelir
Kız sen naptın la gençliğin bitmiş he 10 yıl depresyon ne rekorlar kitabina başvur
25 yaşında gençliğim mi bitti
Bak yine tetikledin yarama bastın
O yaşta öyle oluyor
Ve bu durum hep öyle gidiyor
Bundan sonraki yaşların daha da hızlı geçecek
Sen bir de 25 yaşının dönüm noktasını gör
Kafayı yedirtir öyle bir stresi varki
Beynin uyanıyor hayata bakışın değişiyor sanki adeta
Tek mesele o degilki
Bilemeyeceğim ama kafaya birseyler oluyor işte
En olmayana bile olur
Baksana şimdiden yaşlı hissediyormuşsun
Ay tamam a. yav ne yordun aw
Kendini hazır hissediyor musun?
Ehh
Kesin olarak çıktın mı
Umarım öyledir
Günde bitane B12 at keyfine bak 🙏🤗
Yo her baslangic bir hayattır
Geçmiş olsun sana
Geçmiş olsun derken
Geçmiş olsun artık geç kaldın anlamında mi
Gec kalmadın tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?