Egoist bir insana ne yaparsan yap kabullenmez hatasını. 20 kişi olalım 19 u ona haksız olduğunu söylesin herkesin kafayı yediğini iddia eder kavga eder çeker gider. Benim böyle arkadaşlarım var bu tarz durumlarda şu şarkıyı söylüyoruz çıldırıyorlar...
Aaa sendemi babandan çekiyorsun bizde çok çektik zamanında gerçi annem çekti biz değil 35 sene sonra vurdu popon tekmeyi her şey düzeldi ama baba işte insan yinede üzülüyor
Empati kurdurmaya çalışın. "Şu duyguyu sen, yaşamış olsan neler hissederdin, o an ki tepkin bana karşı duruşun ne olurdu? Ben öyle olunca kendimi şöyle hissettim " diyerek. Baktınız mı buna rağmen anlamıyor yol 👣verin.
Hayırlısı vallahi... Hr şeyde hayırlısı... Allah herkese iyi bir aile içinde doğmayı ve iyi bir aile kurmayı nasip etsin iyi insanlarla karşılaştırsın. Amin 🤲🤲🤲
Çünküü ona göre yaptığı hata değil. Yaptığının yanlış değil doğru olduğunu düşünüyor ve hak ettiğini düşünüyor bu yüzden de kabul ettiremezsin ayrıca narşistte olabilir
Evet ben kim olacak yahu biraz da böyle kullanmak istiyorum gülücük gülücük araç kullanıyorum çalışıyorum yoldayım atalarımız doğru demiş normalde dinlemiyorum ama bu sefer doğru atasözlerini pekkayla almıyorum ben hepsini canı cehenneme
Narsist insan narsist insan her şeyi yababilir ahjssksj sırf göstermelik kabul eder emin ol. O yüzden kimseye bir şey ispatlamaya çalışma kendi yoluna bak.
Hatasını kabul etmeyen birine yapabileceğin en iyi şey onu hatalarıyla baş başa bırakmaktır. Böyle toksik insanlara laf anlatmakla uğraşmamalısın değmez.
Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
Böyle karakterler insanı fazlasıyla yoruyor ve yapılabilecek en güzel şey uzaklaşmak olacaktır.. Çünkü yaptığını hata olarak değerlendirme gereksinimi duymuyorlar..