Artık neden kimse kimsenin neden küstüğünü sorgulamiyor? Neden gönül almaya gurur yapiyorlar?

Eskiden , Bu kişi sana küsmüş denildiğinde en muhtemel yanıt "Neden küsmüş, noldu"olurdu.
Ama artık herkes "Banane, küserse küssün. Umrumda değil"vs gibi yanıt veriyor..
Nedennn?
Artık neden kimse kimsenin neden küstüğünü sorgulamiyor? Neden gönül almaya gurur yapiyorlar?
Cevapla