Miyavdın, miyavlı sabahlar. Uykusuz yaşlardayız, işimizin başındayız. 


Sabah sabah acaba hesabımı geçici olarak kim dondurdu hangi über gece gece hiç üşenmedi diye onu düşünüyorum.. İşin enteresan yanı görüş paylaşabiliyorum.. Gece dondurdular sonra düzelttiler ama sisteme mi daha düşmedi acaba.. Saçma sapan işler bunlarla uğraşacaklarına ortalığı karıştıran her gün sitede yeni bir olayla uyandığımız üyelerin hesabını dondursunlar..
Vardır birilerinin kuyruk acısı. Kime yüz vermediysen zoruna gitmiştir
Pazar sabahı 5 te ayaktayım, amman hayata geç kalmıyim...🤣
Ardından elimi yüzümü yıkarım, kahvemi yaparim ve pencereden dışarsını izlerim... Muhtemelen 5:30 olduğu için ve dışarsının karanlık olduğu için pek te bişey gözükmüyo😆..
Kahvem bitince 1,2 saat keyfimce relax takılırım ardından işlerimin planını yaparım..
Evde olmaktansa şöyle bi manzarada seni anlayacak pencere önü arkadaşlarınla olmak içini açsın ulen. Ben gel uyandım. Yıllar sonra ilk kez geç saatte uyandım. Hıh
Nasıl yorulduysan artık 😃
Ben gel uyandım ne puhahaha 🤣🤣
Anlatamam ama uyuyarak gösterebilirim. 🤣🤣
Henüz uyanamaşsın bence daa sjdkd
Yio kavurmalı yumurta bile yapdım. Uyandım
Ne yenur var ya şimdi o
Ben yapınca daha güzel oluyo. Parmaklarını yiyceklerdi sakin olun dedim
Akşam gidince yapayım evde ya
Cevap
11Cevap
Kolay gelsin abim. ben de gece uyandım uyku tutmadı bir daha.
Oo barısım tesekkür ederim nasılsın
Eyvallah abim iyiyim sen nasılsın
Uykusuzum barısım ama iyiyim nasıl olmam gerekiyorsa öyleyim 😬
Sevindim abi iyi ol da :D 🙏
Hastayım biraz öksürük ile cebelleşiyorum. Günaydın.
Geçmiş olsun bu sene seni öksürük bırakmıyor he
He bana diyene bak hele 😂
Doktora gitsem geçer de gitmiyorum inatla 😂😂
Aferin aferin devam et öyle 😂 sigarayı da ye
Sabah açtım daha öğlen olmadı 8 dal kalmış 😂😂
Çok güzel çok güzel bir de söylüyor 😂
Eh var benim böyle güzelliklerim sjdjd
Maşallah baştan aşağı güzellik abidesi, ismini bahşeder misin? (Kolpaçino repliği) Bazı mallar yanlış anlamasın şimdi 🤣
Siz koymak istemez misiniz? Koyun da güzel bir ismim olsun 😂😂😂😂
Koyarız koyarız 🤣🤣 ahdhs tövbest
😂😂😂
10 dk önceye kadar ben de uyuyordum. Uyandim ve başladı benim mesai
İşe geldim öyle çalışmaya çalışıyorum
Pazar pazar bizi çalıştıran hayat uleee heyaaaattt
Eve dönüş tatilde bitti
Valla uykum aşırı var gece uyuyamadim ztn 4 e yakın yatmisimdir ama her gün sebepsizce saat 7-8 gibi uyaniyorum 🤦🏻♀️ gözlerim şişmiş uyuyamıyorum ksde takiliyorum 😭
5 gibi uyudum 7 de kalktım soğuk duş alıp işe geldim 🥲
Suç senin kim 5 te uyu dedi hshsh
Kedim dedi 🙄
Hshsh şaka bir yana kolay gelsin, şu pembeli peluştan alabilir miyim gözüm kaldı onada 🙄
Onda*
Bilemedim ki fil o fil sever misin?
Filler çok sevimli ztn🥺
Tamamdır senin olsunn
Yol üzeri Ağrı dan geçerken bizim eve firlatirsin artık 😄
Ağrı dağına vinç ile bırakırım oradan alırsın daa 😂😂
Hhshsbd 😅
Uyandım elimi yüzümü yıkadım bir bardak suyumu içtim ocağı açtım çay suyu koydum çayı demledim içiyorum 😃
Afiyet olsun çaylaaarr xd
Sağolasın teşekkürler . d
Yatıyorum hasta hasta ne yapılır ha kayıt olacaktım paşamda hasta olunca kaldı Allah'tan zamanı var
Çok geçmiş olsun neyiniz var?
Teşekkür ederim burun akıntısı öksürük ateş halsizlik
Oha Corona
Evet
Geçmiş olsun dikkat et sarımsak ye bol bol
Teşekkür ederim 🌸
Bana ve kendime kahve ısmarladım bacanak, napiimm baska
Bacanak önce bi kahvaltı ısmarlasaydın 🙄
Hiç canım istemiiiy 🥲
Uyandım ütü yapıyorum. Şimdi mutlu oldun mu😅
Oh ütü de nalet bişey kolay gelsin sjdd
Yatağımın başında tarlası yanmış köylü gibi anlamsızca hayatı sorguluyorum 😂😂😂
Ne düşünüyorsun. d
İlk defa doğmadı ya 😂
Sabah olmazsa gecenin karanlığında boğulursun bak 😂
Olur olur yeriz derim 😂
Beş dakikaya kadar ben de uyuyordum, artık uyumuyor yatakta tepiniyorum
Frida kalk lo
Kalktum günoo
Abi yanlış anlama dilenci değilim varsa bi çorap linki alabilir miyim
Maviden aldım karşimm xd
Fahruk o ayak ne 😂
Ben uykumu aldığım için uyandım şimdi dışarı çıkıyorum yürüyüşe
İlk defa mı bir Aslan ayağı görüyorsun 😂
😂😂
Peki ya oyuncalara ne demeli?
Oyuncak demeli 😂😂😂
Çoraplar da enteresan 😂
Olabilir 😂😂
Ya fahruk senin sabah saatlerinde sinirli olman gerekmiyor muydu?
Olumlu tepkiler veriyorsun olmuyor böyle 😂
Yok niye sinirli olayım sabah sabah 😃
Ayakların kocaman.
Al bu bilgi sinirlendirir seni belki 😂
Hadi sana kolay gelsin fahruk 🤣
46 numara evet sinir etmez bu beni 😃
Oha kocaman, ayakkabı bulmakta zorlanıyor olmalısın
Evet beğendiğim ayakkabıları giyemiyorum o yüzden
Kolay gelsin
Tatil yapıyorum çalış çalış nereye kadar ✌️
Günaydın, kendime sebzelerden detoks suyu hazırlıyorum. Beraberinde film izleyeceğim
Uyandım birazdan kahvaltı hazırlamaya b
Kalkarım
Denizde yüzüyordum...
Ben de yatıyorum.. 😄
çoraba bak ya 😂
Ricky and morty 😃
orasını anladım ama belirtmedim 😂 bana versene
Satarım tut elimi 300 liradan açıyorum 😃😃
vay cimri 😒 zaten bana büyük gelir 😒
Gelir tabi ahah
Çorapların benimkilerle yarışirr shsjdkd
Seninkileri döver ki benim çoraplarım 😂😂
Yooo benimkiler seninkini döver sor ikizime inanmazsn sjsjdj @YoğurtluCikolataa
Bacanak doğru söyler olur adaletlidir sjdjd
Vollah öyle demedim sjskd
Yeminime kuran bi çorap koleksiyonu var bacanakkk, satışa çıkarsa konyayı kalkındırır ben diyeyim 250 sen de 500 çift çorabı var 😀
Sen kamyon şoförü müsün
Hayır vinç şoförüyüm iş makinası o
Anladım camın kenarındaki ayıcıklar da güzelmiş 🥰
Evet eheh teşekkür ederim 😌
Herkes uyurken ben de uyuyorum hahhszb
Yazlıklar olsun sjdj
Yan gelip yatıyorum 🤣
Biraz da şu tarafa doğru yan yat 😂
Ben çok ileri görüşlüyümdür al işte kanıtı 😂😂
Az önce uyandım
Kapandı mı telefonun 😅😅
Hayır kapanmadı 😂
Hayatındaki tüm şansını telefondan yana kullandın bence😅
Bana da öyle geliyo 😃
Oturmuş hayatı sorguluyorum
Niçin hayat seni sorgulasın
Hayat belamı vermiş, kalkıp bi de beni mi düşünecek
Ne oldu Bismillahirrahmanirrahim sabah sabah ne belası gördün
Bugün karamsar günümdeyim, hayat bugün benle uğraşmak istiyor. Yarın daha güzel olur belki bekliyelim
Ben de uyuyorum. Yeni uyandım. Günaydın
Günaydın hayırlı sahurlarr
Çoraplar yıkılıyor puahahaha
Dün sınavdaydım şaka gibi..
Abi bmc hakkındaki düşüncen ne
Çalışmadan olur mu
Sınava girdim
Bahçeyi sulayayım dedim yağmur 🌧️ boşandı😅
Uyumuşum 😒
Bu adamın çorap koleksiyonu var kesin net😅
Yürüyüş yapıyordum.
Erkenden uyanıp işlerimi bitirmeye calisiyorum
Sınava gitcm ona hazrlaniyirm
Hayatımda gördüğüm en mal adamsın
Peluşlara talibim
Satarum
Gönlün de çok zengin stjkl
Bugün sarhoş gibiyim
Doğrudur
Tamam
Sen ne yaşıyon dkjvf
Sağaa ne xd
spora gidiceeemmn
Kaslar yapılsın böbrekler çalışsın dişliler pas tutmasınn
hallolduı
Çizgi film izliyorum
Ne izliyorsun beklerken ben de izliyiö
Patron bebek
Onun çizgi filmi var mıydı animasyon değil mi o?
Hayır çizgi filmide var cartoon networkde hafta içi her gün 17:30 felan çıkıyor😹
Allah Allah güzelmis 😃
Evet bak bir ara
Oyuncaklar çok tatlı
Bu nasıl iş😅😅😅
Anlatırm 😃
Uyumuyorum ki
uyurum
Miyavli miyavli mi?
Spor
Bende uyuyorum 😂
bende uyuyorum
Yürüyüş
Uyandım erkenden gene ya off dhff
Spor
Geziyorum.
Denemeye gitmek için hazirlaniom
o oyuncaklar😂
Evet ne olmuş 😬
güzeller yani
Ben de çirkin bişey olmaz 😌
e tabi belli
Evet 😬
Eve geldim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?