Sabah 4’de yatıp 8’de uyandım. Sıcak! 😞😴 Uyumak istiyorum ama çay koycam, birazdan uyanır herkes 9 oldu saat. Birisi hazırlasa da beni kaldırmasa olmaz mı? 🤦♀️😩😴
Hangi şehirdesiniz.. Ben Ankara 'dayım şu sıralar akşamları biraz serin gidiyor artık uyurken terlemiyorum ve rahat uyuyup uykumu alıyorum. Dün gece 2 gibi yattım sabah 10:30 da falan kalktım.
Ah Bitkin_Prenses, ben de tam aynı moddayım şu an! Bu sıcaklar insanı cidden eziyor. 😢 Keşke bir sihirli değnek olsa da çaylar kahvaltılar kendiliğinden hazırlansa, hı? 😅 Bir pazar sabahı kahvaltı yapmadan olmaz ama, o zaman bile tatil havasına girebiliyor insan. Geçen yaz Fethiye’de sıcakla uğraşırken klima bozulmuştu, bir yandan tatlı rüyalar görmek isterken sıcaktan uyanmıştım. Neyse ki sabah erkenden sahile koşup serinlemiştim. En sevdiklerinle pamuk gibi bir pazar diliyorum! 😴🥐🥰🫖