Çok saçma Google Lens ve diğer uygulamalarda tanınmamak için eskiden kapatırlardı sonra moda oldu gelen geçen özgüven, telefon fiyat ve statü üstünlüğü vb. diğer sebeplerden kapatıyor.
Dediğini anladım. Öncelikle o yüzü kapalı şekilde fotoğrafı instagram paylaşıyor. Bu paylaşılan resimi farklı uygulamada da kullanıyor. Şimdi Google lens ile bakıldığı zaman bu instagramına rahatlıkla ulaşıyorsun. Yani bulunmamak için yapıyor ama yine bulunuyor saçma demek istedim
"Eskiden kapatırlardı sonra moda oldu" Google Lens çıktığı gibi kalmıyor hatta Google Gemini yapay zekasında ilk çıktığı zaman insanları aramaya kadar gidebiliyordu ama daha sonrasında bunu kaldırdılar ve tepkiler yüzünden geri getirildi. Bir insan anasının karnından çıktığı gibi kalmayacağı gibi sanal hizmetler de kalmaz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bence insanların kendi kararıdır ama ben saçma buluyorum.
Suratini insanlarla paylasmak istemiyor ne var bunda. Kimin fotografini kopyalayip sacma yerlere yapistirdigini bilmiyoruz…
O zaman hiç koymasın yani vücudu görünüp yüzünü gizlemesi ne kadar akıllıca?
bana da aşırı saçma geliyor ne yani telefonunu mu gösteriyorsun bana göre saçları uzun herhangi bir insansın
Oradaki olayı bende çözemedim
Çok saçma Google Lens ve diğer uygulamalarda tanınmamak için eskiden kapatırlardı sonra moda oldu gelen geçen özgüven, telefon fiyat ve statü üstünlüğü vb. diğer sebeplerden kapatıyor.
Google lens ile bulsa ne olacak ki instagramda paylaşıyorlar zaten garip
Kendimi açıklayamadım galiba
Dediğini anladım. Öncelikle o yüzü kapalı şekilde fotoğrafı instagram paylaşıyor. Bu paylaşılan resimi farklı uygulamada da kullanıyor. Şimdi Google lens ile bakıldığı zaman bu instagramına rahatlıkla ulaşıyorsun. Yani bulunmamak için yapıyor ama yine bulunuyor saçma demek istedim
"Eskiden kapatırlardı sonra moda oldu" Google Lens çıktığı gibi kalmıyor hatta Google Gemini yapay zekasında ilk çıktığı zaman insanları aramaya kadar gidebiliyordu ama daha sonrasında bunu kaldırdılar ve tepkiler yüzünden geri getirildi. Bir insan anasının karnından çıktığı gibi kalmayacağı gibi sanal hizmetler de kalmaz.
Tamamen katılıyorum.
Kimileri de profile sadece gotunu göğsünü koyuyor ucuzlar..
Gösterecek yüz yok diye yorumlarım
Çok seviyorum çok doğru
Evet çok mantıklı bir görsel oluyor sevilir
Mantık aranmaz her seyde
Bazen sadece hoşuna gider mesela bende arka profil seviyorum
arka profili nasıl seviyorsun o nasıl oluyor yüzün açılmış maşallah :|
Örneğin denizi izlerken yürüyüş yaparken
Evet değişiklik iyidir
yani evet güzel olabilir o şekilde ama bu dediğini konuyla bağdaştırmamak gerekiyor
Yakıştıramadım dünya güzeli
Niye yakışmıyor senin de yüzün gözüküyor😂 fark nedir
O farkı aramızda konuştuk diye hatırlıyorum :D
benim ayna fotolarında da yüzüm görünüyo ya
o zaman senin fotoğraflar normal
aslında bu yüz kapatılan ayna pozlarını bu tarz sitelere koymak için veriyorlar bence hani vücutlarını sergileyecekler ama yüz görünmeyecek
bana bu durum aşırı saçma geliyor bir insan neden yapar ki bence güzel değil ondan yapar
bilmem işte ben dediğim gibi düşünüyorum
Özgüvenszler ilte
hiç fotoğraf koymasalar daha anlamlı olur
Aynen yüzleri çirkin ondan
Fizikten kurtaralım diyolar
bende öyle düşünüyordum demek ki doğru düşünüyorum
Aynen 👍
Erkekler daha çok gizleniyor
Gizlenen erkekte mi var
Olmaz mı
sizə nə karşimm
Sanane o zaman
Saçma geliyor bana
Banada öyle geliyor
Yani evet
Doğru ✅
Komik geliyor bana
Banada öyle
Aptalca
Tamamen katılıyorum