Ben de bu şekilde düşünüyordum aslında ilk başta ama zaman geçtikçe gerekli olmadığını düşünmeye başladım, bu yüzden hata yapmış gibi hissediyorum bu aralar
Belki de ama hisler yanıltır mı? Yani pişman olmak, üzgün hissetmek, neden böyle yaptım, kırdım mı onu vs. bunlar ne peki, hep hata yapmışım gibi hissediyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Aklımı seçerim çünkü kalbim hata yaptırır.
Akıl da hata yaptırıyor ama
Hayır akıl hata yaptırmaz.
O zaman ben nasıl hata yapmış oldum şimdi 🥺
Ne hatası yaptın ki ne yaptın ya da
Çok sevdiğim birinin kalbini kırmak diyebilirim
Gerekli olduğu içindir
Ben de bu şekilde düşünüyordum aslında ilk başta ama zaman geçtikçe gerekli olmadığını düşünmeye başladım, bu yüzden hata yapmış gibi hissediyorum bu aralar
Kalbinle düşünüyorsun çünkü aklınla değil
İkisini nasıl ayırt ediyoruz kii, ben anlamıyorum
Eğer yaptığın bir şeyden pişmanlık duyduysan bu kalbinle alakalıdır. Pişmanlık duymuyorsan aklın ile alakalıdır.
Yaa, ben aklımı kullanmıyor olabilir miyim acaba, kimi üzsem pişman oluyorum
Evet kullanmıyorsun ama öğrenirsin 😬
Kullanmadığıma nasıl karar verdin sen şimdi 🥺
E üzülüyormuşsun
Evet ama çok açık söyledin, üzüldüm bir an 🥺
Sana akılsız saf demiyorum yanlış anlama. Sen sadece duygusal hareket ediyorsunuz 😬
Yanlış anlamadım, takılıyordum ben 😂 Haklısın, evet ama bu konuda duygusal hareket etmedim, yine de üzülüyorum işte
O zaman üzüntünü tatile yolla
Zaman, mekân beğenmiyor kendisi 😂 gitmiyor, bu konu için hep benimle 😂
O zaman Allah yardımcın olsun 😬
Amin, teşekkür ederiim 🌸
Mantığımı devreye sokarım, aralarında bir uzlaşı ararım bulamıyorsam karışır ortalık
Bence aralarında bir uzlaşı bulmak çok zor
Hatta bazen imkansız ama duruma olaya yaşanana göre hangisini kullanacağını bilmek diğerini dize getirebilir
Belki, bir ihtimal
Mantıklı olanı yapıyorum, kalbim için de daha iyi oluyor
Niye bana daha iyi olmadı peki 🥺
Kalbini dinlesen daha kötü olacaktı ama o durumu yaşamadığın için yanlış karar vermiş gibi hissediyorsun belki de 🙁
Belki de ama hisler yanıltır mı? Yani pişman olmak, üzgün hissetmek, neden böyle yaptım, kırdım mı onu vs. bunlar ne peki, hep hata yapmışım gibi hissediyorum
Yanıltabilir de ben ne yaşandığını bilmediğim için yanlış yönlendirmek istemiyorum...
Haklısın tabii, teşekkür ederim düşüncen için 🌸🥺💕
Rica ederim ne demekk 🥺💘🌸
🥺💕🌸🧚🏼♀️
Akıl, akıl, akıl, akıl, akıl, akıl, akıl, akıl, akıl, akıl, akıl, akıl, akıl, akıl, akıl, akıl, akıl, akıl, akıl,...
Kalp
Kalbim
Aklımı seçerim.
Tabii ki Aklım
Bilmiyorum