Hayatın boyunca karşılaştığın en önemli zorluk neydi ve bu zorluk sana hangi dersleri öğretti? Bu deneyim, hayata bakış açını nasıl değiştirdi ve gelecekteki kararlarında bu öğrendiklerini nasıl kullandın?
Hayatındaki en zor deneyimden ne öğrendin ve bu ders, şu anki hayatını nasıl etkiliyor?
Susmamak...15-16 yaşımda çok susardım daha önce 2 kere tacize maruz kaldım ve sustum daha sonra okul müdürü tarafından tacize uğradım ve bu sefer susmadim dava falan açıldı yani açıkçası susmamayi öğrendim bu tür durumlarda senin arkanda kimse durmasa bile susmicaksin çünkü sustugun zaman sonuç belli. İnsanların dediklerini kulak asmiyorum artık şayet dava açtığım zaman arkamdan 0rsp diyen insanlar çok oldu kimse inanmamişti bana ama hicccc umrumda değil kötü söz sahibine aiitttiirrr. Şimdi yanlış bir şey görsem ortaligi yıkarım
Elbetteki Herkesin deneyimleri kendisine özeldir. Ama ben bu başlığın altında yorum yapan insanların zor deneyimlere maruz kaldıklarını düşünümüyorum.
Kendi deneyimlerimden öğrendiklerim şunlardır.
Herkes kendi istediğini ve bildiğini yapar. Kimse seni önemsemez. Dibe vurmadan gerçekleri göremezsin. Dibe vurunca ayağa kalma gücü sadece biriktirdiğin hayat tecrübeleriyle içinde durur sen sadece bu süreçte ayağa kalkmak için yapılması gerekenleri yapmaya başlaman gerekiyor. Seçimlermiş , Kararlarmış , güvenmiş Bunların hepsi boş.
Dibe vurup o gaia Kuyusundan çıktıktan sonra hepsinin saçma olduğunu görüyorsun. Sen sadece Yıkılmaz bir şekilde Adım adım kendi bildiğini yapacaksın Hayatta her zaman Sadece ve Sadece Kendin varsın. Söylediklerim dışında bir iddası olan kişi varsa eğer henüz o kuyuya düşüp dibi görmemiştir. :)
Hayatımdaki en zor deneyimden öğrendiklerim seçimlerimizi yaparken iyice düşünmemiz gerektiği. Özellikle büyük kararlar alırken tüm sonuçlarını defalarca kez gözden geçirmek gerekiyor. Ondan sonra bir karar alımı ya da hayatta büyük bir değişiklik olacaksa olur. Aksi takdirde bu seçimler bütün bir ömre bedel olabilirler. Yine de herşeye rağmen hayattaki her zor deneyim bir tecrübe. Yanlış seçimler için hayatımız boyunca pişmanlıklar yaşamak bizi geriye götürür. Mevcut durumu ele almak ve artık gelecek için ne yapılabilir şeklinde düşünmek daha yapıcı bir düşünce tarzı olacaktır.
Bu hayatta her zaman yalnız olduğumu hiç kimsenin beni %100 olarak anlayamayacağını kafama soktuğundan beri daha rahatım. İnsanların beni anlaması için çaba darf etmiyorum. Kendi çıkarımı düşünerek hareket ediyorum
Benim olduğunu zannettiğim her şeyin aslında benim olmadığını ve bir anda elimden gidebileceği gerçeği… Birde çocukların için bazen kalbindeki yarları yok saymayı.