En büyük risk aşık olmak bana göre çünkü aşk körü körüne bir kuyuya inip sana ip atılmasını beklemeye benziyor. Sonunda ne olacağını yaşayıp göreceğiz ☺️😘
Beni en dusuk seviyeli okula gondermek istiyorlardi ogretmenler, ailem bana biraz sinirlenmisti neden calismadin falan diye. Ardindan ben ogretmenlere sadece 1 yil yuksek seviyeli okulu deneyecegimi soylemistim. Onlari zar zor ikna ettikten sonra Belçikadaki en yüksek okula kendimi yazdirdim, risk su, eger 1ci yili yapamazsam, ozaman birdaha yuksek dereceye geçemezdim ve dusuk seviyeli okulu okuyup uniyi okuyamadan mecbur calismak zorundaydim kotu yerlerde. Sonuç, su sekilde 4 yil yuksek dereceli okulu okuyabildim. Ardindan 4. cu yilda yasadigim bazi sorunlar nedeniyle biraz afalladim ve ders notlarima yansidi. Bende kendime zorlastirmamak icin kendimi orta seviye okuluna attim. 4 yil boyunca okudugum yuksek matematikli Latince sayesinde, sagliga kolayca geçtim ve Şu an saglik uzerine okuyorum. Hedefim Kardiyolog olmak :)) Bu risk alma mi bilmiyorum ama bu sekilde. iyi gunler dilerim
2008'de sadece kirası cebimdeki paranın yaklaşık 7 katına bir işletme kiralamakti. Ya batacaktim ya da basaracaktim. Bu riske girdikten sonra tam 6 ay hem girdiğim riskin pişmanlığını yaşadım hem de bu riskten çıkabilmek için 7/24 çalıştım. Sonuçta başarılı oldum, bugunk neyim varsa o riske bağlı ama şimdi olsa girmem 🤣