Uzun zamandır bu isteğim olmuyor. Duygusal anlarımda kendimle baş başa kalmak çok daha iyi geliyor bana. Kimsenin gereksiz tesellisine ihtiyaç duymuyorum. Kendime yeterim.
Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
Evet duyuyorum ama kimsem olmadığı için tek başıma ağlarım tek başıma gülerim.. gerçi son zamanlar da gülemiyorum bile maalesef.. çünkü hayat her şeyi elimden aldı benim.
Bu duygular özel duygular tabiki insan birilerine sarılmak ister üzüntüsünü paylaşmak ister ama ben yalnız kalmayı tercih ediyorum sebebinide bilmiyorum.
Aileme sarılmıyorum zaten çok. Onun dışında sırf yaşamak için herhangi biriyle yaşayacak kadar ruhsuz değilim. Her anlamda sevdiğin biri olursa sarılmak istersin.
Evet sarılmak isterdim ağlarken birisine. İnsan bir bazen bir omuz ya da bir göğüs istiyor kafasını koymak için… yalnız kaldığım zamanlar da oldu elbette ama gene de birisi olsun istiyor insan..
Hayır hiç kimseye ihtiyaç duymuyorum ama bir sahil kenarında yalnız oturup öyle izlemek istiyorum. Birine ihtiyaç duyarsanız dahadada çok üzülen yine siz olursunuz derdinizi Allaha anlatın...