Bu yaşta hiç arkadaşımın olmaması aylarca tek bir mesaj bile almıyor olmam anormal mi?

Son zamanlarda bunu düşünüp duruyorum. Hiç arkadaşım yok konuşacak mesjlaşacak kimsem de yok. İnsanlara bakıyorum da benim aksime gece gündüz biriyleriyle takılıyorlar ya da tel ellerinde tüm gün yazışıyorlar. Benim wp'me en son aylar önce bi tane anca mesaj gelmişti bayram seyran diye. Ben mi anormalim?

Bu yaşta hiç arkadaşımın olmaması aylarca tek bir mesaj bile almıyor olmam anormal mi?
Cevapla