Çok uzun zamandır kimseyle mesajlasmadim. ama sorun olduğunu düşünmüyorum doğru mu?

Ne gerek var diyom
Güncellemeler
1 yıl
İyi mi
Çok uzun zamandır kimseyle mesajlasmadim. ama sorun olduğunu düşünmüyorum doğru mu?
Cevapla