Bence bir insanın 22-23yaşına kadar 2-3sevgilisi olması gerekiyor?

Eğer benim lise zamanlarımda falan olsaydı şu yalımda bu kadar saçma sapan hatalar yapmıs olmazdım ders almıs olurdum o zamanlar

Bence bir insanın 22-23yaşına kadar 2-3sevgilisi olması gerekiyor?
Cevapla